pátek 11. května 2018

Project Life Week 14/2018


Čtrnáctý týden tohoto roku byl bohatý na zážitky a z toho jednoznačně plyne hodně fotek. 

Celý týden jsem rozřadila na jednotlivé události a ke každé přiřadila kartičku ze stařičké MIDNIGHT Core Kit kolekce...




...od Becky Higgins. Spolu s fotkama jsem je zasunula do plastových kapes typu A (Becky Higgins) a částečně oříznuté plastové kapsy typu G (Becky Higgins)


Původně jsem uvažovala i o plastové kapse typu H (Becky Higgins), ale nakonec jsem rozhodnutí změnila. 



Středová kapsa je tak z každé strany věnovaná jedné události. Nemohla jsem se rozhodnout které fotky použiju a tak jsem jich v koláži vytiskla víc. 

Titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a přidala samolepku "&" z kolekce BOYS FORT (Pinkfrest Studio). 




Jak jsem již psala, kartičky jsou ze stařičké MIDNIGHT Core Kit kolekce (Becky Higgins)Snad tu kolekci nepřestane vyrábět jako mnohé jiné, protože jsou svou barevností hodně "použitelná" na jakýkoliv projekt. Já k tomu ještě používám celé ty roky MIDNIGHT kartonová alba z této kolekce, takže by mě to určitě mrzelo. Nerada si zvykám na nové věci, jsem taková "konzerva" a k tomu mi to všechno v knihovně ladí, ikdyž je to za dvýřky.

Dvě z kartiček jsou celé černé s bílým nápisem. Jednu z nich jsem doplnila o Phrase (slova) samolepky dle vlastního výběru. V sadě jich je tam opravdu hodně, takže si vybere každý. 




Stejně tak jako jsem ke každé události přiřadila MIDNIGHT Core Kit kolekce (Becky Higgins) kartičku s nápisem ze samolepek z kolekce BOYS FORT (Pinkfrest Studio), snažila jsem se vybrat i titulní fotografii. Na tu jsem pak opět nalepila Phrase (slova) samolepku

Kartičky také doplnila o datumy pomocí roller razítka a další Phrase (slova) samolepku



Vše se pořád opakuje dokolečka, přesně tak, aby to odsýpalo od ruky. Nikdo nechce trávit hodiny u papíru a fotek, když je venku tááák krásně :-) Nicméně je to ale zábava/koníček a k tomu to má další přidanou hodnotu v podobě krásnéh alba plných vzpomínek, které si můžeme ak kdykoliv připomenout.



Poměrně málo ve svém albu používám vstupenky, mapky a jiné a tak jsem se tentokrát rozhodla jedny použít. Nařízla jsem kartičku z MIDNIGHT Core Kit kolekce (Becky Higgins) kolekce a vstupenky zasunula.


Budu muset opět zkusit nějakou tu mapku jako v minulosti, tak to snad vyjde. 

Přeíji krásný víkend,

Charlotta



3 komentáře: