středa 16. května 2018

SCRAPBOOK a TRAVELER'S NOTEBOOK i maličké DIY



Dnešní článek bude takovou směsicí všeho možného. Začnu tedy větším dílkem a ke konci bude takové pidi DIY.

Pokud jste si všimli soutěže týmů, která probíhala na Facebooku, tak jste hlavní příspěvek už mohli vidět. Teď bych vám ho ráda více ukázala a popsala výrobu chrastítka.


Začátkem dubna jsme dostali zadání na nalepení stránky Pod rozkvetlým stromem. Co si budem povídat, venku byla spíše zima a všechny jarní fotky jsem měla už nalepené (s podivem). Naštěstí jsem si vzpomněla na papíry od Amy T. z kolekce Oh Happy Life. Rozkvetlý strom jsem si tedy vytvořila z vystřihaných kytiček. Aby toho nebylo málo, přidala jsem ještě do pár kvítek chrastítka.
Stránka má rozměr 8,5x11 inch a vejde se do těchto kapes.


Ze zásob papíru jsem si vybrala podkladový, který ladí ke kvítkům a hnědý, který zase hlavní stránku orámuje. Dále jsem potřebovala bílou čtvrtku a hnědý papír (z toho jsem si vystřihla kmen). Potom jsem vystřihovala a vystřihovala. Pak jsem si naskládala kytky do koruny stromu a pár velkých si dala stranou. Do nich jsem raznicí udělala díry. Vyrazěná kolečka jsem si nalepila na bílý papír a oblepila dvojitou pěnovou páskou. Použít můžete i čtverečky. Do takto připraveného lůžka jsem si nasypala skleněné posypky. Dají se použít i korálky či flitry. Na přáníčko pro maminku by byla pěkná i semínka nějaké krásné kytičky.


Určitě víte, že ráda stříhám kapsy typu H a většinou mi zbyde 3x4 kapsička, která je ze dvou stran otevřená. Právě takové zbytky se hodí na chrastítka či jiné průhledné projekty. Vystřiženou kytičku pak stačí jen něčím podlepit a můžete přilepit folii. Potom jen nalepit na 3D pásku a chrastítko je na světě :).


Fotku jsem podlepila papíry ze sady 6x6 papírů Oh Happy Life. Některé jsem poničila a některé jsem utrhla. Na místo trhnutí jsem nanesla trochu třpytu pomocí Wink of Stella. Aby mi fotka ještě více ladila ke stromu, tak jsem ji také ozdobila vystřiženými kytičkami.


Nápis je poskládán z krásné abecedy Live More. Určitě se vyplatí fotit si rozmístění jednotlivých prvků, pokud si nejste jisti jak je nejlépe poskládat. Také se určitě hodí kamarádka na telefonu ;).


Všímáte si, jak je blog Scrapylife pestrý? Objevují se zde přáníčka, scrapbookové stránky, PL (to je hlavní) a nově i Traveler's notebooky. Posledně jmenované jsou teď velmi oblíbené a tak jsem se je rozhodla vyzkoušet i já. V jarních slevách a v novinkách jsem našla opravdu krásné velké papíry a mohu stříhat o 106 :).

Nejprve jsem si vzala k ruce sešítek od VKS s motivem Kaktusů. Polovinu papírů jsem si vyndala a dala jim nový kabátek (mám tak z jednoho dva). Jarča si dělala vlastní zde a tady. Káji výletní je k nahlédnutí zde. Barči kráska je k vidění tu. Vybrala jsem si papíry z novinkové kolekce Let Your Heart Decide. Aby desky byly opravdu pořádné, tak jsem je zpevnila ještě druhým papírem ze stejné kolekce. Určitě poznáte, na co budu sešítek používat.




Listy jsem si sešila bavlnkou. Nechala jsem si trochu vůli při prošívání a zároveň dlouhé konce bavlnky, takže si sešítek mohu i krásně svázat (k vidění o fotku výše).


 Teď vám ukáži takovou malou tvořivou vsuvku. Udělala jsem si univerzální šablonku. Hlavní rozměr je na TN, další jsou do PL. 



Použila jsem průhlednou folii a lihovku. Čáry nejsou dokonalé, ale rozměry souhlasí. Teď si mohu šablonkou jezdit po papíře a hladat to nejlepší místo, ze kterého bude kartička či stránka. Určitě bude vaše šablonka úhlednější, mně stačí, že splňuje svůj úkol :).

Pro ilustraci.
To je pro dnešek vše. 

Přeji krásné tvoření.

Ajka



9 komentářů:

  1. Další KRÁSA!!!! Asi to bude znít nafoukaně, ale Scrapylife má prostě jednu větší šikulku než druhou. Děkuji :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji :). Já jsem také ráda, že mohu být členkou tak skvělého týmu :). Jen doufám, že se mi někdy podaří zastavit na PL klubu.

      Vymazat
    2. Charlotto, naprostý souhlas! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. vid, taky jsem z něj unešená!

      Vymazat
    2. Je parádní (ano, samochvála smrdí, ale tady hrají prim krásné kytičky :) ). Momentálně jsem spíš unesenější z obalu TN ;).

      Vymazat
  3. Ajko, oba projekty jsou perfektní, strom jsem obdivovala už na FB, tyhle kytky od Amy Tangerine josu opravdu povedené. :) A TN boží! Těším se na LO´s v něm ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kytky jsou boží, vůbec by mi nevadilo mít jich doma ještě dva papíry 😊. Desky se mi taky moc líbí, s obsahem to bude větší oříšek 😉.

      Vymazat
  4. Aji, tak tohle je fakt pecka! Po tomhle i já věřím v kouzla a už vím, kdo teď ten kouzelný scrap prsten má :) Jdu prohledat zásoby, jestli mám doma stejný papír. TN i šablonka super!

    OdpovědětVymazat