středa 9. května 2018

Traveller's notebook aneb tvořit jde i na cestách :-)

Huráá, konečně máme hezké počasí a tak nastalo období výletů, cestovních víkendů a dovolených. Vždy, když vyrazíme s rodinou někam, kde přespáváme, tak mám pocit, že je skvělá možnost tvořit, protože večer nemusím trávit uklízením a připravováním věcí na druhý den, ale mám ho tak trošku volný. Většinou si s manželem pustíme nějaký film, on kouká a já k tomu ještě tvořím. 


Dříve jsem s sebou vozila šílenou hromadu všech možných pomůcek a materiálů, protože mi připadalo, že přesně to, co bych nevzala, budu potřebovat..... Ale s příchodem dalšího miminka a tím i kočárku, se prostor kufru auta zase zmenšil a na "další krámy" už nebylo moc místa. A tak jsem si pořídila traveller's notebook (ten můj je zrovna takovýhle typ od Webster's page) a postupně jsem začla ztenčovat to, co jsem s sebou na tvoření brala. No a ejhle, teď už vozím jen malou papírovou krabičku od traveller's notebooku (s kartičkami, nálepkami, sešívačkou, lepidlem apod.), penál, pastelky a nově mini cestovní tiskárnu HP Sprocket.

Když jsme se chystali na prodloužený víkend na chalupu, probírala jsem, jaký materiál by se mi hodil s sebou a volba tentokrát padla na ryze české kartičky a doplňky od Váš kreativní svět, které má nově scrapylife v nabídce (Jarčo, koukám, že si mě s tímhle tématem trošku předeběhla :-D). Takže jsem do cestovní krabičky pobalila kartičky, nálepky a ozdobičky a ještě jeden z sešitků, které pasují do traveller's notebooku a bylo to :-).


A teď bych Vám ráda ukázala, co jsme vytvořila a že opravdu stačí, mít s sebou jen pár věcí....

Na titulní stránku (na začátku článku) a první dvoustranu jsem využila kartičky 3x4 z krásné kolekce Jaro. Velké květy jsou také z této kolekce, ale jsou vystřižené z velké kartičky 6x4 a vybarvené pastelkami (na dvoustranu jsem použila celou velkou kartičku s květy). To se mi na téhle kolekci hrozně líbí - květy jsou černobílé a je možné si jejich barvu udělat takovou, jaká se Vám bude zrovna hodit :-). Stránky jsem doplnila samolepícími nápisy z kolekce Sourozenci.


Další dvoustrana je trošku divočejší a chybí na ní úplně text, což je pro mě trošku nezvyk, ale fotek bylo hodně a nechtěla jsem žádné vynechat :-D. Tentokrát jsem použila kartičky a papírové výseky z kolekce Bráchové .


Kartičky a nápisy z kolekce Jaro jsou základem i další stránky. Kromě toho jsem ještě využila na dozdobení enamelkovou samolepku Zlobidla opět z kolekce Bráchové (kolekce jdou opravdu skvěle kombinovat). 


Na další dvoustraně je znovu krásně vidět, jak je možné použít černobílou kartičku s květinami z kolekce Jaro a sladit si jí tak, aby ladila k fotkám. Kromě kartičky jsme ještě vybarvila i samolepky kytiček ze stejné kolekce. No a samozřejmě nápisy, těch není nikdy dost :-)




A foťáčky..... ty jsem nesměla vynechat, jsou prostě SUPER!


Poslední stránka z našeho prodlouženého víkendu je věnovaná nejoblíbenějšímu jídlu našich dětí - ZMRZLINĚ :-) a tak se mi skvěle hodila kartička s nápisem LÁSKA.... :-) z kolekce Jaro.


 Vzhledem k tomu, že jsem měla omezené množství materiálu, je deník trošku jednodušší a méně zdobený, ale když už jsem nevěděla, jak zaplnit stránku, koukla jsem na pinterest na různé malůvky, doodling a podobně a prostě jsem se inspirovala.....:-) - například páv na dvoustraně ze zámku v Blatné je kreslený pomocí návodu krok za krokem, od hlavy až po ocas, takže i když člověk není velký malíř, tak se to dá :-)

A to už je pro dnešek vše, pokud jste "přelouskali" článek až sem, tak mě to moc těší a zase za měsíc "napočtenou" :-)

Kája


7 komentářů:

  1. Kájo, to je parada! A to pismo! Ze ty poctive trenujes?

    OdpovědětVymazat
  2. Alco, dekuju.... no docela me to.chytlo, tak se snazim trenovat, ale fixku uz mam roztrepenou, takze zas takova parada to asi neni 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Bozi!! Staci fakt malo a takova krasa a ty napisy a maluvky 💕

    OdpovědětVymazat
  4. Jani dekuju ti! Nevim, jak se dela "smajlik" co dava pusu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Káji, klobouk dolů, máš to parádní !!! A teda podobný příspěvek jsem si připravila i já, takže nevím, kdo koho předběhl :)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky dekuju, mam hroznou radost, ze se Vam to libi.... Jarco, pred chvili sem koukala.na tvuj prispevek, paradicka teda 😉 nejak mame ted podobny temata.....
    Baru a ta tvoje kolekce, ta se.pouziva sama 😘

    OdpovědětVymazat