středa 24. července 2019

Project life album - HRA NA BABU

Dnes je řada s BABOU na mně. Sice mám jen jednu stránku, ale jiné z kolekce Better Together jsou tu, tady nebo zde. A aby toho nebylo málo, tak vám ukáži ještě dvě opravdu lehké stránky.








Začneme tedy s kartičkami kolekce Better Together. Použila jsem kapsu typu A, tedy tu nejklasičtější a momentálně dokonce i skladem. Kartičkám jsem opět naostřila rohy a mohlo se jít tvořit.


Jak vidíte, stránka je velmi jednoduchá. Měla jsem hodně fotek a nějak nebyl prostor na zdobení. Držela jsem se tedy zelené barvy a přidala aspoň skvělé abecedy od Pinkfresh a to The Mix No. 2 a Everyday Musings. Je skvělé, že mají stejný font a krásně se k sobě hodí.


Dalším zdobením je text psaný na počítači a enamelkové trojúhelníky Colorful Triangles. Stává se vám také, že titulní kartičkou není hned ta první?


Někdy stačí použít hesla z kartiček jako ozdoby, když budete chtít, tak si vlastně vystačíte opravdu jen s kartičkami.


 Na poslední kartičce jsem použila lehce vrstvení. Velká "flanelová" kartička se mi vůbec nelíbila, ale hodila se mi barevně. Stačilo ji tedy ukrýt pod kartičku s textem a fotkou. Najednou nevypadá vůbec špatně.


Trochu se bojím, čím mi holky z týmu oplatí tuto kolekci, ale už teď se těším a jsem zvědavá (jak jinak). Charlottky stránka je tady a Jarušky super stránky zde :).

A teď tedy ty "jednohubky". Začnu malou kapsou 6x12, tento formát mám moc ráda, ale musím si dávat pozor. Jejich jedinou nevýhodou je, že se koncentrují u zavírání alba, které pak rychle kyne.


Jak vidíte, na stránce není nic převratného. Ale je tam hodně washi pásky, které se tímto krásně zbavíte. Svůj sešítek už mám opravdu dlouho. Jednotlivé proužky se střídají s textem napsaným na počítači.

Nejprve jsem zlatá písmenka Simple&Sweet nalepila přímo na fotku, což nebylo ono. Přelepila jsem je tedy na pruh bílého papíru a ten teprve nalepila přes fotku a pásky. Když už mi vznikla zlatá stránka, tak jsem ji ještě dozdobila zlatými ozdobami z The Mix No.1.


Snad je tu zlatá lépe vidět.

Tím se dostáváme k poslední dnešní stránce. Základem je bílá čtvrtka doplněná o papíry z kolekce Live More a zelenými abecedami opět od Pinkfresh.


Horní okraj stránky jsem ozdobila úzkými proužky papírů, které jsem použila i dále na stránce. Jen ten s modrými čárkami jsem si ještě vyčárkovala po obvodu, aby více vynikl.
Hlavním prvkem na stránce jsou fotky, ale chtělo to i nějaký nápis. Použila jsem tedy zelenou abecedu The Mix No. 2, kterou už mám z větší části vylepenou, proto jsem musela z U udělat N. Tmavší abeceda je pouze ze silnějšího papíru a je z kolekce Boys Fort.


V dolních 2/3 jsou tedy papíry z kolekce Live More, jak mi psala Janča, s papíry od Pinkfresh nemůžete udělat chybu a je to pravda. Potom stačilo doplnit textové samolepky Posh a stránka je hotová.


Jsme na úplném konci. Dneska to byl opravdu mix všeho možného. Dělenná stránka s kartičkami, velká stránka s papíry a poloviční jen s washi páskami. Taky jsem si hezky zaskákala v albu - únor a listopad 2017 a potom ještě květen 2018. Příště to určitě zase zpomalím.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. Ty jo, ty vzdycky vytahnes takove hezke vzpominky! Ta prvni stranka je bozi, bylo to loni a stejne mi to prijde jako vecnost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, to je fajn na tom mít skluz, krásně se u toho vzpomíná :). Ten čas neuvěřitelně letí, když jsem chodila do práce, tak mi to ani nepřišlo...

      Vymazat