středa 13. června 2018

Project life album 2017 - 12/2018 Better together



Dneska vám ukáži svou modrou stránku. Opravdu nevím, proč jsem se rozhodla pro Core Kit Better together, ale rozhodně toho nelituji. Vybrala jsem si několik karet a než jsem začala pořádně tvořit, tak jsem je dokonce stihla i vyfotit :).












Fotky jsem měla již připravené v kapse typu F a vybírání kartiček bylo tedy lehčí. Stačila jedna velká a několik malých. Už při probírání jsem si dávala stranou kartičky, které by se daly použít na ozdoby - tedy na rozstříhání. Nějak jsem si totiž myslela, že ozdoby Better together už nejsou, což jsem při přípravě článku zjistila, že je mylná domněnka.


Ekvivalentem věty Nemám co na sebe je při tvoření určitě věta Nemám vhodnou abecedu. S tím jsem se právě potýkala při tvorbě titulní kartičky. Věděla jsem, že chci velká písmena, ale ač jich mám spousty, žádná se mi nehodila. Naštěstí mám prastarou kartonovou abecedu Serendipiti Ooh La La. Naembosovala jsem je bílým embosovacím práškem a poté jsem si písmenka v prvním slově obtiskla v razítkovacím inkoustu mini Archival. Stejný inkoust jsem si natiskala na akrylový bloček, trochu smíchala s vodou a nanesla pod obtisknutý inkoust. Myslím, že to nedopadlo špatně. Do srdíčka jsem přidala číslici 4 z abecedy Live More. Díky pokusu s barvou jsem zjistila, jak jsou potřebná Q a podobná písmenka - skvěle se hodí právě na pokusy či háčky a čárky.


Aby toho textu nebylo mnoho, tak teď spíše ve stručnosti. Na fotku jsem si nalinkovala řádky a přidala text. Do horního rohu přilepila vystřihlou ozdobu na natištěný štítek (používám tato razítka Labels Stamps & Die) s vše doplnila ještě enamelkami Sprinkles Blue Jean (mají třpytky), které jsou i na dalších kartičkách/fotkách.
Na krásné modré kartičce jsem původní nápis přelepila nápisem z jiné a opět doplnila o štítek a hvězdičku The Mix No. 2. Jestli vás napadlo, že díky vystřihování textu mám hodně zbytků, tak tomu tak není. Na zbytky jsem totiž razítkovala štítky, proto mají některé i lehké zabarvení původní kartičky.


Datum jsem vyřešila opět použitím odstřižku. Tentokrát jsem doplnila ještě pěnové srdíčko Go Now Go (možná je za pár let vypotřebuji ;) ).


Na výplňovou kartičku jsem přidala pouze pár enamelek. Další fotka je doplněna o šnečka vystřiženého z kartičky.


Zde je trochu vidět, že se enamelky opravdu třpytí. Opět opakující se prvek vystřiženého nápisu a štítku (těch není nikdy moc).


Na posledním štítku si můžete všimnout onoho růžového zabarvení v textové části. Jelikož je na fotce jídlo, doplnila jsem ji ještě o pěnovou ozdobu Day 2 Day.


Výsledná stránka vypadá tedy takto. Je modrá a plná enamelek a štítků. Zdá se mi, že v poslední době se moc s enamelkami netvoří, což je škoda. Jak jste na tom vy? Používáte enamelky, původní ozdoby nebo i občas stříháte kartičky?


Přeji hezké tvoření.

Ajka


4 komentáře:

  1. :-D Ekvivalent věty Nemám co na sebe je při tvoření určitě věta Nemám vhodnou abecedu, je trefa do černého! S tím bojuju při každém tvoření stránky.

    OdpovědětVymazat
  2. Aji! Krása! A ty písmenka, to ti muselo dát práci!

    OdpovědětVymazat