pátek 22. června 2018

Project Life Week 18/2018


Osmnáctý týden, pálení čarodějnic a k tomu dřevěné ozdoby Let Your Heart Decide (Pinkfresh Studio)

Myslíte, že je to už diagnóza, když si při pálení čarodějnic představíte jak ty fotky zpracováváte do alba a přidáváte k tomu dřevěné ozdoby? :-D



Fotky, kartičky a ozdoby jsem vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins) a titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem nalepila wood veneer (dřevěný) nápis a vlajku Let Your Heart Decide (Pinkfresh Studio). Nakonec jsem přidala datum pomocí roller razítka









Kartičky z kolekce CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins) jsem vybírala podle barvy (zelenkavá) a aby byly kostičkované. Vše ostatní už šlo rychle - dřevěné ozdoby i samolepící abeceda.  




Děkuji za pozornost a přeji krásný víkend,

Charlotta




2 komentáře:

  1. Tak horší by asi bylo, kdybys už při oblékání řešila, jakou kolekci PL kartiček použiješ na scrapnutí daného týdne, aby to ladilo :)))
    Myslím, že se to hezky doplňuje čarodky a dřevěné ozdoby, navíc mi úplně uniklo, že jsou v e-shopu :)

    OdpovědětVymazat
  2. ...no to je pravda, Jaru, ale postižení už to prostě je :-D Já ty dřevěný ozdoby mám ráda.

    OdpovědětVymazat