středa 6. června 2018

Lednový layout s použitím MINCu

Hezký den,
dnes bych Vám ráda ukázala layout ještě z letošního ledna (doháním skluz). Při jeho tvorbě jsem použila přístroj Minc, krásné třpitivé folie, sprej a také pastu - vše určené k Mincu.

Omluvte, prosím, kvalitu fotek, layout jsem tvořila večer a potřebovala jsem fotit i postup, takže jsem musela vzít za vděk světlem lampičky.

3. letošní týden byl u nás chudý na události a tím pádem i na fotky. Byla to taková klasika, škola, školka, kroužky, domů a spát :-). Měla jsem jen jednu fotku,, která "stála za to" a tak jsem po čase zase proložila klasické PL kapsy jednou velkou 30x30 stránkou.

Jako první jsem využila Minc nátěr. Nanesla jsem ho přes šablonu na čtvrtku a fénem vysušila, aby bylo možné aplikovat fólii. Narazila jsem na menší zádrhel - byla jsem nedočkavá a úplně jsem nátěr nedosušila, takže když jsem na něj pak přiložila folii, tak se mi struktura lehce rozmazala. Ale naštěstí jen na některých místech a nakonec to ani moc nevadilo..... Ale příště už budu vědět, že nesmím spěchat a hezky nátěr dosuším :-). 

A takhle vypadala čtvrtka s naneseným nátěrem před aplikací folie. 


Samotná aplikace folie je jednoduchá, jen se přiloží na nátěr, čtvrtka se vloží do průhledné kapsy a  pak už za nás pracuje Minc :-)
Já jsem na nátěr použila tuhle krásnou červenou folii. A tady je výsledek. :-)



Po nátěru jsem použila sprej, kterým jsem si udělala na stránce "kaňky". Docela mě překvapilo, jak je sprej hustý - dělá spíše proud media než že by rozprašoval, jako klasické řídké barevné spreje (přirovnala bych ho k tekutému medu). I zde je nutné sprej dobře vysušit, jinak se "kaňky" rozpatlají. A ještě je nutné dát pozor při sušení fénem na vzdálenost ve které fén držíte - pokud jdete s fénem moc blízko, tak se kapky spreje rozfoukají místo aby se jen vysušily. Po vysušení se opět přiloží fólie - já tentokrát použila zelenou, čtvrtka se vloží do průhledné kapsy a "projede" se přístrojem Minc. 

 Takhle vypadaly "kaňky" po vysušení. 


A takhle po aplikaci zelené Minc folie...



Čtvrtku ozdobenou pomocí MINCu jsem pak zakomponovala do layoutu. Na další dozdobení jsem si vyřezala listy a květinky na Big Shotu a také jsem roztříhala nádhernou čtvrtku z kolekce Take me away od Pink Paisley a jednotlivé šestiúhelníky jsme podlepila 3D čtverečky, aby vytvořily vystouplý efekt.



Pak už stačilo jen dopsat číslo týdne, datum a trošku textu a třetí týden roku 2018 mohl "jít do alba" :-)


A to je pro dnešek ode mne všecko.Snad se Vám můj příspěvek líbil a někoho třeba i inspiruje k vyzkoušení MINCu, já už mám v hlavě, na co dalšího ho použiji :-)
Hezký den a za měsíc "na počtenou" :-)

Kája




2 komentáře: