pátek 29. června 2018

Project Life Week 20/2018





Červenou už nechci víc a černá se mi protiví, s tou bílou jsem to přehnala a ta zelená je šílená, jen růžová to může být lalala lálala... :-D No to je sice trochu přehnaný, ale tak nějak to na tento týden sedí, růžová všude kam se podíváš...


Použila jsem plastovou kapsu typu A (Becky Higgins) a plastovou kapsu typu F (Becky Higgins). Titulní kartička je opět z kolekce PROJECT 52 FRESH Core Kit. Tu jsem prořízla a protáhla část Project Life kartičky ze sady MODERN Core Kit (Becky Higgins). Abych černo/bílou kartičku trochu oživila přidala jsem další výřez části Project Life kartičky ze sady MODERN Core Kit (Becky Higgins), který jsem nalepila na 3D samolepící čtverečky. Nakonec jsem nalepila stříbrné puffy (měkké) samolepící srdíčko, ta jsou i v jiných krásných barvách


Další vyřezávání je hned na další kartičce 4x6 inch. Líbil se mi podklad z černo/bílých růží, ale původní černý střed už byl na mě moc. Tak jsem ho vyřízla a vložila barevnou kartičku 3x4 inch. Aby toho nebylo málo, částečně jsem vyřízla i barevný motiv a prostrčila ho. Enamelková srdíčka mají trochu "stáhnout" tu růžovou. 


Jsem zvyklá, že se mi na stránce opakuje zdobení. V tomto týdnu je to vystřižený barevný motiv z PL kartičky ze sady MODERN Core Kit (Becky Higgins) podlepené 3D samolepícím čtverečkem.




Dalším "opakováním" je totožná PL kartička ze sady MODERN Core Kit (Becky Higgins), kterou jsem rozlišila samolepkou čísel a datumy pomocí roller razítka




Krásný víkend a ikdyž začínají letní prázdniny, Scrapylife vám bude stále přinášet inspiraci, tak jak jste zvyklí,


Charlotta




3 komentáře:

  1. Wow, titulní karticka je TOP, to proříznutí si taky musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu parádní růžová 🙂. A jak píše Jarča, ta titulní kartička je skvělá 👏🏻.

    OdpovědětVymazat