pondělí 11. června 2018

Přání - ke dni otců aj.

Již tuto neděli se slaví den otců a ten náš tatínek je nejlepší, proto jsem mu vyrobila přáníčko a kluci mu dovnitř jistě něco namalují. 
A protože červen je u nás slavící, vyrobila jsem pár přání i jiným členům rodiny.


 
Jako základ jsem použila bílou čtvrtku a dále pak sadu papírů z kolekce TYPECAST MINT. Peříčka jsou z bílého základu od Amy Tangerine vybarvená modrou vodovkou a dokreslena tužkou pro větší hloubku. Samolepící abeceda "best ever" je černá a šedá písmenka jsou z mé oblíbené kolekce BOYS FORT.

Na další přání jsem opět jako základ použila bílou čtvrtku :) Výhodou je, že si můžete gratulaci vyříznout tak velkou, jak potřebujete, ale zase pro rychlost v tvoření je lepší už hotový základ s obálkou. Červený podkladový papír je z kolekce Forever Young od Becky Higgins. Kytičky jsou ze sady papírových výseků od Amy Tangerin stejně jako papírové kolečko s nápisem "wild about you".


Trochu retra s papírem z kolekce Forever Young, papírový výsek happy od Amy Tan, visačka je vyrobená z bílého papíru a samolepícího kroužku od Carpe Diem (dá se použít i raznice) a následně potištěna razítky od Heidi Swapp.


A poslední je hodně velký barevný "vodvaz", ale je přece léto a občas to chce něco bláznivého. Zvlášť, když obdarováváte "crazy" člověka. 
Takže základ bílá čtvrtka, podklad a visačka z kolekce Forever Young, když už jsem tu sadu vytáhla, tak ji nastrkám všude, stejně jako papírový výřez od AMY TAN nabarvený žlutou vodovou barvou a visačka ze zbytku se samolepícím kroužkem. A vlastně ještě kolečko vystřižené z PL kartičky z kolekce Forever Young.

Snad jsem Vás alespoň trochu inspirovala. Já když se dám do výroby přaní, tak jich udělám hned několik. Pár do zásoby, aby bylo kam šáhnout, když je potřeba. Tyto kousky se doma moc neohřejí a vyletí do světa. Tak doufám, že se budou líbit, retro styl moc nepoužívám, ale zas to bylo oživení a něco jiného, než dělám obvykle. A jak tvoříte přání vy? Do foroty nebo přímo k dané události? Podělte se v komentářích.

Krásný týden plný slunce a příští pondělí se těším s novým článkem!
J.



Žádné komentáře:

Okomentovat