středa 11. září 2019

Project Life Week 20/2019

Krásnou středu všem!
 
Je to nezvyk psát článek v jiný den, než jsem zvyklá, ale i tak Vás snad inspiruje k tvorbě dalšího týdne.

Prázdniny, dovolená i ta má sedmiletá mateřská "dovolená" jsou pryč a já se nyní potýkám s nedostatkem času. Nebo spíš tedy se zajetím zpátky do starých kolejí. Nový rozvrh, nové časy kroužků i nová práce, zatím je to pro nás neustálené a tak se snažím tvořit minimalisticky v mezičase:)


Úplně nejdříve bych se Vám chtěla omluvit za kvalitu fotografií, pořídila jsem si nový fotoaparát a ještě nejsme sehraná dvojka a ani úprava v PicMonkye tomu nepomohla:(

 
No ale zpět k tvorbě. V týdnu dvacet se mi moc fotografií nesešlo, občas se mi stane, že zapomínám fotit, protože se snažím užít si tu chvilku tak jak je. Takže nebylo úplně z čeho vybírat a barevnost fotek taky šílená. Snažila jsem se ji tak utlumit černo-bílou kombinací s dotekem žluté. Sice to s tou žlutou neumím tak dobře jako Ajka, v reálu ji moc nemusím (žlutou barvu - ne Ajku!), ale na stránce se mi líbí a určitě ji ještě někde použiji.

Na levou stranu jsem použila klasickou kapsu A a PL kartičky Project 52 RAD obojí od Becky Higgins. A pak už jen mix žlutých ozdob.

 
Titulní kartička týdne je sice z PL Core kitu, ale je tak jednoduchá, že si ji z bílé čtvrtky a pomocí černého fixu můžete doma vyrobit také. Vlastně všechny použité kartičky by se dali s trochou vůle vyrobit doma:)
Název týdne je natisknutý barvou ButterCup a abecedou Pick-me-up, proložený enamelkami (jež jsem se díky Ajce naučila spotřebovávat:) Žlutý label pak barvou Sunflower, ale datum opět barvou ButterCup. Vidíte ten rozdíl?  Rotační datumové razítko od Heidy, snad už ani nemusím zmiňovat, to už zná opravdu každý:)


Nadpis - papírový výsek "Dreaming" najdete v balíčku z kolekce "dream on" od úžasných PinkFresh. Kartičku s diamantem najdete ve speciálních PL 52 RAD kartičkách. Kartónovou samolepku "This is Us" zas v PL samolepkách z ne moc známé kolekce SHARP. A nesmím zapomenout na puffy srdíčko z The MIX no. 2.


Pravou stranu jsem vložila do kapsy pro mne moc nepoužívaného designu D. A pokračovala jsem ve stejné barevné kombinaci. Mám ráda, když obě strany k sobě ladí. I z tohoto důvodu jsem upustila od mého primárního počinu, jeden týden jedna strana a radši dám na dvoustranu třeba jen 3 fotky a zbytek vyplním kartičkami s hesly či ozdobami.


Papírový výsek - útržek "Life collected" je ze sady Joyful day od oblíbených PinkFresh.


Stejně tak i koženková samolepka z kolekce The MIX no. 1.


 A PinkFresh ozdoby - Felicity - washi pásku jsem použila i na poslední PL kartičce, která je z úžasné kolekce Click.

A to je pro dnešek vše.

Mějte se krásně a přeji Vám i Vašim dětem úspěšný start v novém školním roce, ať se rychle zajedete a máte tak více času na tvoření. Dny se krátí, ochlazuje se ... to se to bude panečku lepit:)

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat