pátek 13. září 2019

Travel Album Corfu - finále


Upozorňuji dopředu, že dnešní příspěvek je trochu delší, takže si třeba uvařtě kafe. 

Před čtrnácti dny jsem vám představila přípravy na zpracování Travel Album Corfu. A dnes se už dostáváme k tomu, aby jste si tu finální podobu mohli prohlédnout. 
I přesto, že jsem měla všechny texty hotové (psali jsme je celá rodinka už během pobytu), trvalo mi sestavit samotné album trochu déle, než jsem si představovala.
Vybírala jsem ze 700 fotek a to není vůbec málo. Všechny mi totiž přišly, že tam musí být. :-) Obyčejně nemám s výběrem fotek problém, ale tady mi to nějak nešlo. 

Takže první krok byl: 
... vybrat fotky, 
... ty jsem si rozdělila na jednotlivé dny
... ty jsem pak rozdělila na jednotlivé kategorie (u bazénu, u moře, jídlo, výlet, atd...).

V podstatě nic složitého, ale zabralo to čas. 

Dalším krokem bylo samotné rozčlenění alba. Jak jsem psala výše, kategorie s texty jsem měla a od toho jsem odrazila.


K jednotlivým kategoriím (TRAVEL MANIFESTO, TO SEE+DO LIST, TOP 10 MOMENTS,...) jsem přiřadila tématické fotky a u stránek dnů (DAY ONE, DAY TWO,...) jsem pořád dokola opakovala stejný design (popíšu níž).

Titulka alba vznikla paradoxně jako poslední. Nemusela tam sice vůbec být, protože i následující stránky jsou takové "intro", ale na poslední chvíli jsem se rozhodla, že do alba vložím dvě stejné plastové kapsy. Původně byly o velikosti 6x8 inch, část jsem ořízla a vzniklo mi viz foto níž. 


Zbyly mi dvě plastové ozdoby a protože se mi snad z celého AE Travel kitu líbí nejvíc, chtěla jsem je všechnu použít. Jen pro info, kdyby jste je měli, nezapomeňte z nich stáhnout ochranou folii. Ostatní kapsy jsem jen naplnila kartičkama, chipbooard (kartonovou) samolepkou srdce a plastovým nápisem z AE Travel kitu

Kovové letadlo je z doplňkové sady Ali Edwards Travel 2019 sady - Dimensional Bundle.

Z druhé strany jsem použila další kartičku a mapku z katalogu, kterou jsem doplnila o další kovovou ozdobu z Dimensional Bundle.

Hned na to následuje první celostránková fotka. Těch jsem do alba dala poměrně dost. :-)



Už během dovolené jsem fotila většinu fotek na výšku a z malinko větší dálky. Uvědomovala jsem si, jaké album jsem se po návratu rozhodla dělat a prostě jsem se k tomu přizpůsobila. Některé fotky jsem ale i přesto měla na šířku a nechtěla se jich vzdát. Na řadu musela příjít "otvírací stránka". Aby bylo hned patrné, že se stránka otvírá, použila jsem Tab Stickers, které jsem trochu ořízla a mezi ně nalepila Phrase (slova) samolepky z  AE Travel kitu a doplňků Sticker Budle

Potom mimo jiných následuje moje "TRAVEL ALPHABET". Používám ji snad ve všech svých dovolenkových albech. Vždy do sepisování zapojím celou rodinu. TEntokrát jsme na některá písmenka nic nevymysleli a tak jsem tam nalepila papírové výřezy z  AE Travel kitu


Součástí dalších doplňků AE Travel kolekce 2019 je i sada kartiček o velikosti 3x8 inch. Původně jsem měla v plánu nalepit na ně fotky, ale na dovolený mě napadlo, že chci do alba nějak zapojit i "moje kluky". Co vám budu povídat, byli moooc nadšení. :-D
Sada mimo jiné obsahuje "TRAVEL STORY 01 - 05". Pomocí samolepící abecedy Sticko Alpha, jsem je nadepsala tématy LET, CYCLONE, KAVOS, HOTEL, MOŘE a rozdělila na tři části. Do jednotlivých částí jsme vyplňovali své dojmy a tak mám i jejich "hlas" v našem dovolenkovém albu.



Dalším co se v mých dovolenkových albech opakuje je sekce "TRAVEL NUMBERS". Také jsem měla sebou a vyplňovala jsem ještě i v letadle na cestě zpět domů.

Na pravé straně můžete vidět první stránku, která se v tomto albu opakuje hned osmkrát, přesně podle toho kolik dnů trvala naše dovolená. 

Tato sekce vždy:
- začíná textem z daného dne (DAY ONE, DAY TWO,...) na pravé straně. Tu jsem dozdobila fleece vlaječkou z Dimensional Bundle a datem pomocí roller razítka.


- následuje fotka na dvoustranu a koláží fotek z daného dne (není zde zobrazeno).


Každý den jsem ještě doplnila o některou z karet "TRAVEL STORY 01 - 05" (viz. výše) nebo dalších jako je ta o jídle. Vždyť by se tam ti moji kluci nudili, tak jsem jim dala ještě jeden písemný úkol - napsat jejich nejoblíbenější jídla k snídani, obědu a večeři. Vlevo můžete vidět oblíbené mého syna. Naše jsou "ukryté" v otvírací stránce pod koláží fotek vpravo. 



Nebojte, chýlíme se ke konci našeho dovolenkového alba :-), ale "TOP 10 MOMENTS" nemůže chybět. Pomocí samolepící abecedy Sticko Alpha, jsem opět nadepsala témata a na fotky nalepila korespondující čísla. 

Chipboardové (kartonové) samolepky jsem použila z další doplňkové sady AE Travel 2019 "Make It Happen".



Album jsem ukončila fotkou na dvoustranu a jako některé z předcházejících jsou ji ozdobila plastovou ozdobou a Phrase (slova) samolepkami z  AE Travel kitu

Celkem jsem do alba dostala  51 dvoustran. Pokud máte nějaké otázky, napište mi do komentářů.

Přeji krásný víkend,

Charlotta



1 komentář:

  1. Lotko, tak to je vyčerpávající:) 51 dvoustran chci vidět naživo! Je vidět, žes tu přípravu nepodcenila a je fajn, že se o poznámky z cest dělíte, každý z vás tu dovču vnímá jinak. Nej Mirunky je pecka! A travel alphabet si příště taky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat