středa 4. září 2019

Project life album - 16/2019

Dnešním příspěvkem se vracím do svých zajetých kolejí. Obě stránky jsou světlé a opravdu jednoduché. Proč si dělat všechny stránky složité, když jich mám před sebou tak velké množství. Ale stále se na všechny (a všechno tvoření) moc těším.













První stránka má rozvržení kartiček typu N. Použila jsem na ní papíry ze sady papírů 6x8 Auburn Lane od Pink Paislee. Stránka vznikla opravdu lehce. Vybrala jsem si dva papíry a začala je trhat. Trhání je takový hezký prvek, který oživí album a krásný efekt je zaručen.



Papíry jsou jednostranné. Na první fotku jsem tedy využila nepotištěnou stranu a přidala jen frázi vystřiženou z jiného papíru v sadě. Mám ráda, když je sada obohacena o takovéto speciální prvky (přebornicí na to je Amy Tangerine).

Jak jste si všimli, tak papíry zde hrají opravdu prim. Hlavní je s květinovým vzorem, který jsem se snažila zvýraznit doplněním výraznějšího růžového. Nápis je ze stříbrné abecedy Sticko (na fotce to není tolik vidět).


Neměla jsem potřebu na stránku psát hodně textu, proto jsem na fotky lepila spíše fráze ze sady Posh a občas doplnila text psaný na počítači.


Titulní kartičku jsem umístila do středu stránky. Nikam jinam se mi nehodila. Papíry jsem doplnila o nápis z abecedy Whimsical a štítek z aršíku Everyday Musings.


Na spodní části jsou opakující se prvky (proč nepoužít to, co už máte vytažené, že). Jsou zde fráze z Posh a Everyday Musings. Kartička je vystřižená z papíru ze sady Auburn Lane. Jen jsem ještě přidala jednu frázi ze samolepkového notýsku od Jen Hadfield.


Druhá stránka je v kapse od Simple Stories (je to takové přeházené D). Zde jsem netrhala, ale řezala. Nejprve papíry Magnolia Jane 6x8 a potom kartičky Midnight. Ač se i v tvoření střídají různé trendy, tak některé kolekce nikdy nevýjdou z "módy".


Nejprve jsem si udělala bílý základ do všech políček (hodí se mít zásobu, pokud ostříte zaoblené rohy). Potom jsem si vzala papír s lehkým růžovým zvířecím vzorem a přeložila ho na půlku. Vznikla mi tak odklápěcí kartička, kterou nalepím na kapsu. Ale nejprve si pod ní dám nit, abych ji hezky svázala a zůstala mi zavřená.

Kdo zná kolekci Midnight, tak ví, jak je univerzální. Není tam moc výrazných kartiček, ale je tam spousta těch, na které se dá psát. Potom stačí přidat nápis z broskvové abecedy The Mix No. 2 a krásná velká kartička je na světě. I když může vypadat jako dvě malé.


Na další velké kartičce jsem použila podobné prvky. Papír ze sady Magnolia Jane posloužil jako kartička pod fotkou. Horní kartička má rozměr 6x4, jen je přeložená (ano, další odklápěcí kartička a hned vedle té první).

Kartička s růžovým nápisem POHOTOVOST je kombinací kartičky Midnight nalepené na růžovém papíře Magnolia Jane. Odstřižky z papírů si při tvoření schovávám. Buď je upotřebím na dalších kartičkách jako na této stránce, nebo je dám do obálky. Tu potom mám vloženou v sadě papírů.



Ráda kombinuji abecedy od Pinkfresh. Už jich naštěstí pár mají (jen některé se už nedají sehnat). Tvoří mi nápisy a zároveň zdobí tuto stránku. ZOO CHLEBY je tedy kombinací broskvové a růžové The Mix No. 2. Jen na slovo VELBLOUD se mi nehodily - nevešly by se. Použila jsem tedy abecedy ve stejném odstínu, ale z aršíku Everyday Musings. Pod dolní levou a pravou fotku jsem ještě přidala proužek papírů, které mi zbyly z tvoření předešlých kartiček.

Bohužel se mi při úpravě fotek zmírnila barevnost abeced, na e-shopu jsou vidět lépe.
A jsme na konci. Se světlými kartičkami a papíry se tvoří lehce, ale sem tam je potřeba změna. Jaké barvy preferujete vy? Mě vždy překvapí, když zas a znova použiji růžovou barvu. Ale jak psala Janča S., je to pozitivní barva, tak proč se jí bránit ;).

Přeji krásné tvoření.

Ajka

Žádné komentáře:

Okomentovat