čtvrtek 19. září 2019

Scrapylife TN výzva 05/2019 - Moje léto a květiny

Máme tu dnes příspěvek s jednou z našich Scrapylife týmových výzev, již pátou Traveler's Notebook (TN). Jedná se o to, že každá z nás má svůj TN sešit a do něj zpracováváme dané téma. Tím dnešním jsou prázdniny a květiny. Nikdy si dopředu neukazujeme, co která z nás vytvořila...

... a do poslední chvíle nevíme, jestli jsme dané téma pochopily správně. Já (Charlotta) jsem třeba s tím mým dnešním zpracováním trochu na pochybách :-D Co se, ale odepřít nedá, je to, že vždy je to neskutečná porce inspirace najednou!

Předchozí témata Scrapylife TN týmové výzvy byly:

Takto pro vás TN výzvu zpracovala Charlotta:

Nejsem zrovna květinový typ co se designu týká, ale květiny a vlastně všechny rostliny, které někde rostou, mám ráda hodně a můj syn evidentně taky. 

Abych splnila úkol do puntíku (alespoň podle mého názoru) použila jsem fotku mého syna, jak se fotí s třešní u babičky na zahradě a pak detaily rostlin, které jsem pro změnu fotila já. V Picmonkey on-line editoru jsem použila funkci rámečku ve tvaru květin a fotky vytiskla. 


Květina se synem je vytištěná na foto papíru o velikosti 3x4 inch a ostatní jsou čtyři motivy květin na papíru o velikosti 4x6 inch.
Aby mi jednotlivé fotky "neplavaly" volně v prostoru, opticky jsem je uchytila na výsek osy. Razítko "Love watching you grow" je jedno ze starších od Ali Edwards (bohužel se jž nedá sehnat) a pod něj jsem napsala jednotlivé texty.




Takto pro vás TN výzvu zpracovala Bára:
Moje léto? Hmmm ... k moři nelétáme, na dovolené jezdíme jen po ČR a nebo na chalupu do lesa. Les a kytky? Ne, tudy cesta nevede. Letos jsem byli v Harrachově na dovolené. Hory, les a kytky? Achjo ... a pak jsem si vzpomněla. Šli jsme přeci na Sněžku (no nedošli, ehm) a já na sobě měla květovanou mikinu! Takže jo! Hory a kytky jdou k sobě! :D



Zalovila jsem v kolekcích, ve kterých je největší počet kytek a při hledání jsem našla kolekci ALL HEART. Kytek plno a navíc plno motivačních frází. Použila jsem papíry 6x8 ... a tady se chvíli zastavíme. Taky vás tak strašně štve, že jsou ty papíry asi o půl cm menší než je formát TN sešitu?! Chtěla jsem k fotce na celou stránku mít i papír na celou stránku. No nic, tak došlo opět na trhání a dokonce se mi podařilo sladit papír s mikinou! :D Na nadpis jsem použila štítek se samolepkové knížečky a abecedu INDIGO HILLS 2. Na zbytek stránky jsem použila jako ozdoby papírové výseky, chipboardy a puffy. Nezapomněla jsem ani na datumové razítko.


 


Takto pro vás TN výzvu zpracovala Jarka:

Musím říct, že když jsme týmově vymýšlely tuto výzvu, přišlo mi to dost easy, ale minulý týden, když nám Ajka připomněla, že se termín blíží mi trošičku dost zatrnulo:) Moje Léto - jak to vlastně uchopit? Zpracovat to téma tak, jak jsem trávila prázdniny jako dítě nebo nebo už jako rodina? No těch otazníků jsem měla asi tisíc. Nakonec jsem si vymyslela, že scrapnu fotku z Jezera (protože tam trávíme asi nejvíce času), ale zjistila jsem, že letos jsem si ho nevyfotila ani jednou:( Na loňské fotce tam bylo mraky lidí a z předloni mám jednu těsně před bouřkou, takže to spíš vypadá jako z hororu. Takže tudy cesta taky nevede, ale při tom všem jsem našla fotku, jak se fotím já a bylo rozhodnuto, jsou na ní totiž hory i voda, bez obojího si nedovedu správné léto představit. 
Pak už jen najít někde kytičky a mám hotovo, ale i to byl trochu oříšek, nakonec jsem ale našla PL kartičky September Skies, které už si dlouho syslím na až pak a teď na ně konečně došlo. Fotku jsem pak podložila kostkou z Gingham Farm a na levou stranu jsem použila PL kartičku se stejným motivem, jen o trochu menším, dolepila jsem na něj vlaječku z téže kolekce a doplnila nápisem Tatry z nekonečné sady písmenek Boys Fort. Písmenka Sumer 18 (ano, jedno M mi tam vypadlo a už to mám opravené, jen jsem to nestihla přefotit:) jsou také od PinkFresh.


To jsem se u toho opotila a jsem ráda, že mám toto kolo za sebou. Na druhou stranu mě ale hřeje ten pocit naplnění, nejen tvořením ale i plněním stránek v mém TN.

Takto pro vás TN výzvu zpracovala Ajka:

Můj dnešní příspěvek je pro mě velmi netradiční. Není v něm ani jedna fotka a vlastně chybí i text. Na druhou stranu je tu hodně samolepících písmenek, v čemž se zase poznávám. 

Podkladový papír je z nedoceněné klučičí kolekce Boys Fort od Pinfresh Studia. Od nich je i prazvláštní abeceda s imitací kůže Escape The Ordinary.

Jak vidíte, tvoření nebylo nijak těžké. Na bílý základní papír jsem si natiskala pomocí miniArchivalů květiny a listy z razítkové sady Magnolia Jane od Heidi Swapp. Všechny jsem si potom vystřihla (jde to opravdu lehce, protože motiv je celkem pospolitý). Pokud už razítkujete, tak doporučuji si narazítkovat motiv víckrát, než budete potřebovat. Vždy ho můžete upotřebit potom a nemusíte vytahovat věci na razítkování. Velkým pomocníkem je i čistící podložka na razítka, kterou jsme si všichni po našem společném víkendu doobjednávaly (krom Káji, protože ta nás všechny nakazila).


Květiny i lístky jsou parádní, možná by mi nevadily ani trochu silnější linky.
Abych oddělila a zvýraznila papír s hesly o našich prázdninách, použila jsem černou kartičku s označením týdne z Core Kitu Project 52 Rad. Stačily jen proužky do 1 cm. Potom už jen zbývalo hledat aršíky abeced, ze kterých by se mi dala poskládat jednotlivá slova. Je to skvělý způsob, jak zpracovat abecedy, které se vám už tolik nelíbí nebo došla nejčastější písmenka. A málem bych zapomněla, že razítkovat můžete i na zbytky světlejších papírů či na papíry s lehkým motivem.




Takto pro vás TN výzvu zpracovala Kája:

Hezký den,
tak u téhle výzvy jsem se opravdu zapotila. Téma léto a květiny k tomu se zdá být jednoduché, co jiného přeci v létě než květiny..... a tak jsem procházela fotky a byl to samý bazén, chata v lese, Dinopark, bazén, houby, ryby..... No ani jedna kytka se u nás asi nevyskytuje :-D. Takže další možnost byla použít kytky jinde než na fotce.... A k tomu se mi skvěle hodila kolekce Emerson lane od Heidy Swapp. V této kolekci je hned několik papírů s květinami a tak jsem některé využila jako pozadí...




...  a z jiných jsem si zase kytičky vystříhala k dozdobení.



Ke kolekci Emerson lane je také sada krásných washi pásek - poslední dobou na ně docela zapomínám a to jich mám celkem hodně a tak jsem je tentokrát použila. 

Na stránku jsem měla hodně málo času a nakonec jsme se dokonce shodly s holkama, že někdy je lepší, když člověk nemá tolik času kombinovat až to překombinovat.... Takže tohle je můj asi nejrychlejší miniprojekt. 



Věřím, že jste se od nás nechali inspirovat a brzy si také něco do svých TN vytvoříte.

Přejeme krásný den,
Charlotta a tým snů (Ajka, Bára, Jarka a Kája)


3 komentáře:

  1. Holky moje, úplně se musím smát, jak jsme si na sebe vymyslely tak těžkou výzvu :-D Evidentně jsme se na tom shodly všechny a přece jsme vytvořily krásné stránky. Je nutné se pochválit, když je za co. Děkuju vám všem :-* Ch.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, mate to moc krasne. :-)

    OdpovědětVymazat