pondělí 23. září 2019

Project Life Week 37/2018

Už se mi to loňské album sice pomalu, ale jistě plní. Tentokrát se z června (článek vyšel minulý týden) přesuneme do září. 
Nebojte, nestihla jsem během jednoho týdne zpracovat 13 PL týdnů, ale protože mi ze čtvrteční TN výzvy zbyla na stole kolekce September Skies, rozhodla jsem se zpracovat zářiové týdny. Prostě se mi nechtělo uklízet:) a ve finále jsem si pobalila pár věcí, do mé cestovní krabičky a odjela tvořit na chalupu.



S sebou jsem si vzala ty nejjednodušší kapsy na zpracování a to design A od Becky Higgins. Hlavně z toho důvodu, že jsem věděla, že chci trávit co nejvíce času venku a s rodinou a ne u scrapstolu. Proto je tato stránka opravdu jednoduchá, v čem jsem ale vystoupila ze své "komfortní zóny" a vám to doporučuji také, je opět menší míchanice papírových výřezů. 
Titulní kartička týdne je z bílé čtvrtky. Použila jsem ji tentokrát ze strukturované strany, stejně jako černě natištěné labely a podlepení PL kartiček September Skies či fotek. PL kartičky mají totiž kulaté rohy a teď je v módě hrana :) 
Jablko stejně jako šipka This je z novorozenecké kolekce Clara Boy, balónky zase najdete u Saturday od Dear Lizzy. 
Číslo týdne i text jsem pak na jablíčko natiskla černou a zelenou razítkovací barvou pomocí razítek od Studio Calico.
A jako obvykle všechny papírové výřezy jsou podlepené 3D samolepícími čtverečky.

Levá strana se nese ve stejném duchu.


Jen to "slávistické bodýčko" najdete v balíčku papírových výřezů Clara Girl. 


Přeji Vám krásný a slunečný týden a v pondělí se těším opět zde na blogu. 

J.


2 komentáře:

  1. Jaru, krásná “fresh” stránka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! Poslední dobou mám pocit, že jsem se "prolepila" k co nejjednodušším stránkám:)

    OdpovědětVymazat