pátek 6. září 2019

Tvořivé předsevzetí ...

Dnešní článek bude trochu jiný. Trochu bude jako Jarušky o restech a trochu jako Charlottky o přípravách. Zajímalo by mě, zda je mezi námi někdo, kdo má vše hotové a čeká na aktuální fotky.

Mám vyvolané velké množství fotek z letních dovolených z let 2016, 2018 a 2019 (2017 jsme nikam nejeli, jinak by to byl další rest). Nejprve jsem si pořídila krásné album na kapsy velikosti 6x8 (snad na začátku roku 2017). V plánu bylo dát do něj fotky ze Šumavy. Popravdě u tohoto plánu to zůstalo až do včerejška.
Už od konce školního roku si pohrávám s myšlenkou, že bych do svých Project Life příspěvků přidávala aspoň jednu stránku ze svých restů. Ale stále jsem to odkládala (stejně jako jejich tvoření). Ani teď bych se do toho nepustila, nebýt náhody.

První stránka je nedělená a je to úvodní stránka alba.


Podkladem je zelenkavý papír z kolekce papírů 6x8 Magnolia Jane (ano, opět). K němu jsem si přidala natrhaný papír s motivem květin a doplnila ho o tmavý zelený. Nevím proč, ale k Šumavě se mi hodí zelená. Abecedy jsem volila dle barev stránky. Velká bílá je Just A Little Lovely, zelená je Boys Fort a malá bílá je Pick Me Up. S papíry 6x8 nemusíte nic měřit a stříhat, rozměr už máte daný.

Přidala jsem ještě puffy samolepky Out & About. A úvodní stránka alba je hotová.

Využila jsem i druhou stranu prvního papíru, protože jsou jednostranné. Na bílý podklad jsem si narazítkovala Pick Me Up razítky nadpis odstínem Paradais Teal. Modrá se k zelené kupodivu hodí. Použila jsem i další papír z první stránky. Po natrhání mi zbyl skoro celý, trochu jsem si ho seřízla a text vytiskla na počítači. Nezanikne tedy ani text ani vzor na papíře. Přidala jsem ještě ozdobu Here & There.


To bychom měli jedno album. Na další dovolené mám připravená krásná alba Sn@p od Simple Stories. Růžové na Radvánovice a žluté na Itálii. Černé mám asi na tu příští ;). A do nich mám i pár kapes nedělených, půlených, čtvrcených i jinak dělených. Nesmí chybět ani dělení na tři části.



To byla ukázka z jednoho restu a příprava na další. Dalším opomíjeným projektem je mé knížní TN. Použila jsem papíry Boys Fort, které jsem měla nařezané do prosincového alba za rok 2018 (ano, stále není hotové). Nic jiného jsem na to nepoužila. Fotka říká vše. Jen ten text jsem měla nalepit se zarovnáním na střed a ne to střídat.


Od jednoho autora se mi sešly ještě dvě knihy a ač nepatří do knižní výzvy, tak jsem si je také nalepila. Stačilo mít hlavní papír ještě o polovinu (či trochu více) širší a přehnout ho.


Nebojte, nemám připravené jen papíry Magnolia Jane, těšit se můžete i na 6x6 Just A Little Lovely, Case of Blahs, Jouful Day a 6x8 Auburn Lane; Heart of Home . U prosincového alba to bude směs velých papírů, ale to zase někdy jindy.

To je tedy mé předsevzení skoro na konci roku. Snažit se pohnout s rozdělanými/čekajícími projekty a snad se mi podaří nějaký dokončit. Naděje umírá poslední :).

Přeji krásné tvoření a víkend.

Ajka

P.S.:doporučuji autora Petera Tremayna. Píše detektivní knihy z Irska sedmého století. 




2 komentáře:

  1. Tak už víme, kdo nám ty Snap alba vyfouknul:) Úvodní stránka alba je moc pěkná a Magnolia Jane se mi líbí čím dál víc.

    OdpovědětVymazat