pondělí 1. července 2019

Scrapprojekty na mém stole - stále nedodělané:)

Krásné první prázdninové pondělí!
Je před námi přesně 62 dní, což je relativně dost času na dohnání restů. Tedy pokud nějaké máte a pokud hodláte celé prázdniny strávit doma. 
Věřím, ale že to máte přesně naopak, že máte všech 62 dní naplánovaných do minuty tak, aby vám vše vyšlo, tak jak potřebujete, aby vám neuteklo ani jedno dobrodružství, grilovačka, koupačka či jen tak setkání s kamarády a rodinou.
Pro mne je toto léto posledním volnějším, neb v září mne čeká nástup do práce po dlouhé mateřské dovolené. Zatím se z toho nehroutím, ale chci si toto léto s dětmi užít dosyta.
Takže nové projekty neočekávejte, spíš se tu budou objevovat ty stále nedodělané, jež mi leží už nějakou dobu na stole a čekají už jen na ten finiš.  

1) Nutně potřebuji dolepit 2 roky vzpomínek do pruhovaného albíčka (díky Lotko za expresní dodání), jež mám pro nejlepší kamarádku ke kulatým narozeninám. Řeknu vám, že nápad s průřezem skoro 20 let, co se známe byl  oříšek (prolétla jsem odhadem 10 tis. fotek), ale místy si člověk zavzpomíná na humorné historky a připomene si spoustu zážitků, na které jsem už zapomněla. Doufám, že udělá radost.

2)  Dodělat TN z naší cesty po Rakousku z roku 2017!!!


Pár dní už mám nalepených ze starších kolekcí, ale tato novější od PinkFresh Studio out and about se k tomu bude hodit náramě. Navíc jsem si objednala ještě novinková razítka číslic od Studio Calico a naše Lotka mi doobjednala úžasné razítkovací štítky od Kelly


Pak už mi bude stačit jen datumové razítko a razítkovací polštářky od Archival (žlutá, modrá, šedá, ostrá zelená, červená a zelená) Mimochodem, ty polštářky jsou boží, od té doby, co je mám, bych razítkovala neustále.

3)  Na našem tvořivém víkendu jsem si předpřipravila tuto PL stránku. Už se těším, až zas bude pařák, že se zchladím alespoň pohledem na tu kopu sněhu.



4) Vrátit se k této staré dream on kolekci a něco zajímavého z ní vytvořit. Spoustu věcí stále ještě najdete i na e-shopu (abeceda, puffy, papíry, washi, papírové výseky, kožené a kartónové samolepky nebo wellum či zrcadlové nápisy)


5) Slepit několik svatebních a narozeninových přání.

6) Sice má článek název Na mém scrapstole, ale fotila jsem na podlaze záměrně, neb ten binec nechcete vidět:))


Cítím, že letos bude krásné léto. Tak hlavně nezapomínejte fotit a psát si poznámky, ať na podzim máme co tvořit.

Krásný týden a pokud jste vyrazili někam na dovolenou, šťastnou cestu!

J.

P.S. A pokud budete mít dlouhou chvíli, dejte mi vědět, o čem byste si chtěli přečíst příště. Co vás nejvíc baví PL stránky, TN, gratulace?


Žádné komentáře:

Okomentovat