pondělí 8. července 2019

Traveler´s notebook - Bad Ischl

Ahoj z prázdnin!
Venku se trochu ochladilo, tak je nejvyšší čas zasednout ke scrapovacímu stolu a pustit se do tvoření.
Minulý týden jsem vám ukázala mé nedodělané scrapprojekty (v tomto článku).
Dnes vám ukáži pár stránek z mého bodu 2 (TN z roku 2017), jež mám v prázdninových restech. Původně jsem měla v plánu, že toto minialbum dolepím minulý týden. Avšak do mé cestovní scrap krabičky jsem si zapomněla zabalit lepící pásku, lepidlo, lepící rolátko, washi ... prostě cokoliv, co lepí. A sehnat chybějící pomůcky v Německu, by se mohlo zdát jako úkol pro nemluvně, ne však v bývalé NDR, na vesnici, mezi dvěmi jezery, to prostě nešlo. Takže jsem si spoustu stránek vizualizovala v hlavě a mohla jsem pracovat pouze s těmi, jež jsem si předpřipravila na našem scrapvíkendu.
A tady jsou!

Tentokrát jsem TN nešila a použila sešítek z mého vánočního dárku. Děkuji Ti Ježíšku!


Titulní fotografie je z naší první cesty novým autem do Bad Ischlu. Ne, že bychom se úplně ztratili, protože máme navigaci, ale ta v tu chvíli nebyla úplně aktuální a tuto mini silničku neznala. Ale nakonec jsme najeli na dálnici přesně tam, kde jsme měli.

K podlepení fotky jsem použila papíry z kolekce Boys Fort. K dozdobení pak papírový výsek "lost" a "auto", natisknutý štítek černou Jet black, datumové razítko natištěné s Garden patina.


Další stránka zobrazuje náš malý, ale dostačující a plně vybavený apartmán (odstín Bluebird) SISI.
Fotografie jsou podlepené papírem z kolekce OUT & ABOUT. A dozdobené DYI :) papírovými výseky s razítkem the AWESOME a DETAILS. Razítkovací barva je v odstínu Sunflower.


Další stránka je opět v barvách Boys Fort kolekce. Zbytky zlaté a pískové abecedy skvěle posloužili k nadpisu. A dle mého je nadpis hravý stejně jako naše děti na fotografii. Žlutá vlaječka Vacation time je z kolekce out & about.


A poslední stránka je tak trochu nedodělaná, chtěla bych sem ještě dopsat nějaké informace ke stavbám na fotkách. Váhám však nad tím, zda text napsat na počítači a vytisknout či ho napsat rukou.

Papír pod fotkami je z kolekce out & about, oranžová PL kartička z kolekce Strawberies (ano, z té hry na babu) a chybějící zlatá písmenka nahradila červená, natištěná abecedou od Kelly Pourkey barvou Carnation red.

A to je pro dnešek vše. 
Tedy skoro vše! Ještě jsem vám sem chci napsat seznam pomůcek, bez kterých nevyjíždím z domu, tedy až na to lepidlo:))) Ale nebojte, udělala jsem si seznam a vlepila si ho do mé scrap-cestovní krabičky, tak jako se dříve vlepovaly do kufru seznamy oblečení na tábor či do ŠvP.

- oboustranná lepicí páska, washi
- nůžky (můžete i řezačku, ale já se snažím balit minimalisticky)
- obyčejná tužka
- pinzeta (hodí se skvěle i na vyndání třísky:))
- zbytky bílé čtvrtky (dá se použít na vlastní DIY papírové ozdoby)
- bílý kancelářský papír - klidně z jedné strany popsaný (použiješ jak na zkoušku razítkové barvy, tak i třeba na sepsání nákupu)

A poslední otázka. Jakým fixem, propiskou či perem si zapisujete do svého TN? A preferujete černou či modrou barvu?

J.





2 komentáře:

  1. Jaru, další z tvých povedených dílek :-) Já celá léta v PL a Scrapu píšu jen černou barvou. Nejraději mám Multiliner od Copic (0,2 nebo 0,3). Když píšu na fotky nebo na kluzký povrch tak používám Multimark 1525 pernament od Faber-Castell (S).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotko, moc děkuji za odpověď. Obojí už mám doma a těším se na testování.

      Vymazat