pátek 5. července 2019

Charlotty WITL 2019 od Ali Edwards


Nedávno jsem vám v jednom z příspěvků, představila novinkovou sadu WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) od Ali Edwards

Nemohla jsem odolat a hned jsem si jednu sadu pořídila :-) Proces byl následující - jeden týden jsem se kochala a přemýšlela jak si album rozvrhnu. Druhý týden jsem si vše poctivě zaznamenávala fotkou a písmem do počítače nebo mobilu. Třetí týden jsem postupně tvořila jednotlivé části a vkládala je do alba. 

Vzhledem k tomu, že jsem si již zaznamenala můj WITL 2017, rozhodla jsem se, že si tento rok 2019  přidám k tomu předešlému do alba o velikosti 6x8 inch. Tyto dva podrobně zachycené týdny se do alba skvěle vešly. 

Níže je přehled toho co samotná sada WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) od Ali Edwards  obsahuje. Na konci tohoto příspěvku uvidíte co všechno mi po zpracování alba zbylo :-) Plastové kapsy jsou mixem toho co jsem měla doma - Becky Higgins a Simple Stories



Vnitřní desky alba jsem měla ozdobené již z WITL 2017, jediné co jsem přidala byla bílá kartonová hvězdička ze současného WITL 2019 kitu.


První co jsem udělala bylo to, že jsem si texty vytiskla na bílou scrapbook čtvrtku oříznutou na velikost A5 a udělala dírky pomocí děrovačky. Na úvodní stranu jsem napsala krátký text, nalepila oříznutou černou kartičku "THIS WEEK". Po vyfocení jsem zjistila, že jsem zapomněla napsat datumy tohoto týdne, tak jsem je do bílé části napsala. To co vám představuji jako první, jsem paradoxně dodělávala jako poslední. Nalepila jsem  plastová čísla (1-7), gumové barevné čtverce a Word Phrase (slova) samolepky.

Abych si sestavování alba ulehčila, rozhodla jsem se, že každý den (kapitola) bude stejně rozvržený: 
* fotka plochy mobilu 
* text popisu dne 
* plastová visačka s číslem dne
* velká fotografie 6x8 inch v plastové kapse
* dvě 3x4 inch a jedna 4x6 inch fotografie v plastové kapse
* list papíru 2x8 inch (co jsme jedli) a dvě 4x4 inch fotografie v plastové kapse
* jedna fotografie 2x8 inch a dvě 4x4 inch fotografie v plastové kapse





Obdélníkový list papíru s potiskem mobilu je jeden ze starších doplňků nějaké sady od Ali Edwards. Do alba jsem si jich připravila sedm (na každý den). Vytiskla jsem si fotku, kterou jsem na papír nalepila pomocí mé oblíbené oboustranně lepící pásky a zatavila do folie v MINC přístroji. Na každou zadní stranu jsem nalepila černý papírový výřez  a doplnila ručně psaný text. 










Stejně tak jako úvodní text alba jsem jednotlivé denní texty vytiskla na bílou scrapbook čtvrtku oříznutou na velikost A5 a udělala dírky pomocí děrovačky. 


Součástí WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) kitu jsou i kartičky o velikosti 4x6 inch s potiskem jednotlivých dnů. Ty jsem uřízla a nalepila na vrchní část čtvrtky s textem. Nakonec jsem přilepila bílou kartonovou hvězdičku, Word Phrase (slova) samolepky a razítkem jsem natiskla časy (Time Roller Stamp samostatně nebo Time Roller Stamp v sadě s razítkem). 

Jeden arch Word Phrase (slova) samolepek je součástí kitu, ale protože já je mám už dlouho ráda, mám jich plno a tak jsem v albu používala i jiné. 




Plastové visačky s číslem (dne) jsou hezkým doplňkem, který nemusí být jen zasunut v plastové kapse. Já jsem visačky proděravěla a ozdobila korkovým názvem dne, bílou kartonovou hvězdičkou a Word Phrase (slova) samolepkami - vše součástí WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) kitu. Nakonec jsem přidala barevnou bavlnku a vložila do kroužkové vazby alba.
Vnitřní čísla z výseků visaček jsem použila na titulní straně. 

Na této levé straně jsou vždy tři fotografie - dvě 3x4 inch a jedna 4x6 inch s bílým rámečkem.


První kartičky v levém horním rohu jsou ty, které jsou součástí WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) kitu - lepila jsem na ně vždy fotky o velikosti 2,5x2,5 inch a dopsala text. Někdy jsem přidala i Word Phrase (slova) samolepky.







Tím, že jsem vpravo použila plastové kapsy Simple Stories, kde jsou kapsy o rozložení 2x8 inch a dvě 4x4 inch, musela jsem papíry "BREAKFAST, LUNCH, DINNER - co jsme jedli" oříznout. V originále jsou tyto papíry o velikosti 3x8 inch. A ano, opět jsou sučástí  WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) kitu. Nakonec jsem přidala Word Phrase (slova) samolepky.

Jídlo jsem do papírů vyplňovala ručně každý den. Prostě jsem na stole měla ten bloček, tužku a psala. Na 



Dále byly součástí WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) kitu kartičky  velikosti 3x4 inch s citáty. Nehodila se mi velikost a tak jsem jednotlivé texty rozstříhala a nalepila na bílou scrapbook čtvrtku o velikosti 4xč inch. Nakonec mi zbyly ještě  bílé kartonové hvězdičky, tak jsem je přidala.   

To co není na fotkách moc vidět jsou horní fotky o velikosti 4x4 inch. Jsou to vždy fotky třídy mého syna, který byl v té době na škole v přírodě a třídní učitelka nám každý večer posílala fotku toho co děti během dne dělali. Skvělé!!! Takže ikdyž s námi celý týden nebyl, je součástí alba. V WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) kitu byly i látkové samolepky, ty jsem právě lepila na školní fotky. 

Na zadní straně neobvyklé kapsy jsou opět fotografie. Jen jedna a to ta o velikosti 2x8 inch je vždy jídlo. 

Další strany dnů se opakují přesně podle právě popsaného dne.  


Tato fotografie zachycuje zbytek komponentů, které mi z WEEK IN THE LIFE 2019 (WITL) kitu zbyly.


Děkuji za pozornost a přeji krásný sváteční den,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat