středa 10. července 2019

Project life album - 13/2019

S příchodem léta přestávám rebelovat a budu mít úvodní fotky ke článkům stejně jako ostatní holčiny :). A také asi odlehčuji albu, nebo spíše dělám lehké stránky... Představte si kartičky z kolekce Project 52 Fresh a jdeme na to.






První stránka je opět žlutá a v kapse typu O.


Kolekce Project 52 Fresh má zaoblené rohy, ale ty jsem zase ořezala na ostré. Na kartičky o rozměru 4x4 jsem nalepila zkrácené kartičky 4x3, na bílé místo se dá krásně napsat text. Mám problémy psát na vzorované kartičky, proto se mi míchá psaný text a tištěný.

První kartičku jsem nezdobila, stačil původní text. Na druhou kartičku jsem nalepila vystřiženou vlaječku z jiné.

A potom jsem začala zdobit. Nejprve heslo "hello" z kolekce Boys Fort. Znovu jsem objevila stříbrná srdíčka Metallic Silver Hear a doplnila to enamelkami z The Mix No. 1. Jakmile je někde žlutá, tak nesmí chybět ani žlutá abeceda The Mix No. 2. Už mám doma dvě platíčka této barvy, ale každé má jiný odstín a já teď nevím, který je ten správný ;).


Kartička s textem je nalepená více k dolnímu pravému rohu. Je tak vidět spodní kartička a navíc to vypadá opravdu pěkně. Hvězdičky jsou z tvarového The Mix No.1 (jsem zvědavá, zda jednou bude i Mix No. 3) a trojúhekníčky zase ze sady Colorful Triangles (tímto mi došly tyto dva odstíny). Z posledně jmenovaných jsem si udělala něco jako vodící šipky.


Na posledních kartičkách stránky se mi opakuje předešlé zdobení, jen jsem přidala ještě kousek papírové ozdoby "relax" z kolekce Case of the Blahs.


Má druhá stránka je záludná, protože na první pohled možná není jasné, o jaký typ se jedná. Je to však typ C a já si vyhrála s kartičkami z kolekce Project 52 Fresh a bílým podkladem. Je to velmi univerzální stránka, vždy se hodí mít jich pár v záloze.


Jedná se o poslední stránku měsíce, kde se mi sešla směs fotek. Využila jsem toho a udělala si stránku, která je právě o fotkách a ne o textu. Kartičky 3x4 jsem si opět upravila a nalepila na bílé podkladové o velikosti 6x4.


A zdobení? Vzala jsem si arch Emerson Lane od Heidi Swapp a nalepila hesla na fotky, jak mi to přišlo příhodné.


Když už se na stránce vyskytly zlaté nápisy, proč ještě trochu té zlaté nepřidat? Posloužily mi k tomu srdíčka a hvězdičky ze zlatého The Mix No.1.


Trochu jsem zkusila změnu - fotky jsem si nepodlepila bílým papírem (okraje jsou jen u malých fotek v koláži). Kartičky na stránce krásně vyniknou, navíc jsem použila i kartičky s krásným kvítkovým vzorem, které jsem měla tendenci nechávat si na jindy, protože jsou táák krásné.


To je pro dnešek vše. S dětmi si užíváme prázdnin, přibývají nové zážitky a s tím i fůra fotek. Začínám tedy vážně uvažovat o obdobě prosincového alba, tak se máte na co těšít (ovšem je to jen výhledově, ještě mi v šuplíky straší fotky právě do prosincového alba).

Přeji krásné tvoření a příjemná dobrodružství.

Ajka

2 komentáře:

  1. Aji, krásné! Typ O kapsu musím taky vyzkoušet! A super nápad s tím Cečkem:) A děti jsou uplní modelové, jak ti hezky koukají do objektivu. Asi k tobě pošlu kluky na převýchovu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No ony se hlavně za objektivem ženou, takže je teď vyfotit normálně je umění, které nezvládám. Možná tak jedna fotka ze sta :).

      Vymazat