pátek 26. července 2019

Project Life Week 22/2019


V tomto týdnu jsem měla poměrně málo fotek a tak jsem se rozhodla, že si víc pohraju s kartičkama. Nečekejte tedy žádnou specialitu, ale už toto je pro mě vrchol tvořivosi :-D
Kartičky ze sady  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 


Stejně tak jako jsou u mě z větší části pravidlem PL kapsy typu A  (Becky Higgins), u titulní kartičky z kolekce Project 52 Fresh Core Kit je to 100%. Už druhým rokem používám stejný styl kartičky, který jen doplňuji, aby to ladilo s ostatním na stránce. 

Tentotkrát jsem vystříhlý motiv kytky z Project 52 Rad Core Kit  nalepila navrch. Datumy napsala rukou a přidala část razítka Daily This Is (Ali Edwards). Na razítkování jsem si vybrala i barvy Mini Ink Bundle 1 také od Ali Edwards, které jsou v roztomilý velikosti malých kostiček. Tillamook, St. Helens, Willamette. Mimo to je St. Helens mé nejoblíbenější místo v celém USA a vždy se tam moc ráda vracím. :-)


Se zbytkem kartiček jsem si pohrála ve stejném stylu. Doplnila jsem je už celým razítkem  Daily This Is (Ali Edwards), doplnila datum a srdíčka z nekonečné sady samolepek Journal Studio Sticker Book (Crate Paper).


Do některých částí jsem použila i Phrase (slova) samolepky. To bych nebyla snad ani já :-D


A vše pořád dokola opakovala...



Přeji hezký víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat