středa 31. července 2019

Hra na babu - náš 14. týden roku 2018

Hezké prázdninové ráno,
Dnes MÁM BABU já a tak Vám ukáži, jak jsem se poprala s kolekcí Better together. Tuhle kolekci jsem doma neměla a tak z ní tvořím úplně poprvé a šlo to celkem samo 😉. Jsem ráda, že se zase vracím k dodělávání alba z loňského roku, tentokrát 14. týden, který začínal velikonočním pondělím.

Na tento týden jsem použila dva designy kapes - velkou kapsu typu A od Becky Higgins a zmenšenou kapsu typu J od Becky Higgins.

 

Titulní kartičku jsem udělala jednoduchou, dozdobila jsem jí pouze enamelkovými srdíčky (tato nová malá jsou hodně roztomilá, je to s nimi trochu "piplačka", ale stojí za to).
Ostatní kapsy a kartičky jsem zdobila pouze prvky z kolekce Better together vystříhanými z kartiček z kitu a různými enamelkami, nejvíce malými srdíčky. Kartičky jsem nechala s kulatými rohy, ale každou jsem ještě podlepila bílým papírem, aby mi dobře padly do kapsiček (to dělám vždy, aby mi nekoukaly kartičky z druhé strany kapsy).


 
Na druhé stránce jsem jako spojující prvek zvolila kolečka, která jsem si vystřihla z jedné z kartiček a různě jsem je rozmístila na jednotlivé kartičky jiných vzorů. Na další dozdobení jsem opět použila malá enamelková srdíčka od Doodlebug.



U kartičky s nápisem Fun day jsem ještě některá kolečka podlepila 3D čtverečky a i přes to, že je kartička v kapse, tak tento 3D efekt hezky vynikne a ozvláštní kartičku.


Když jsem stránky tvořila, tak jsem zkoušela jednu udělat jako takový "mišmaš", který bude mít ladící barvy, ale jinak vzory a typy písma a podobně nebudu moc řešit (kapsa A) a druhou stránku (kapsa J) jsem se pokusila zase propojit nějakým společným prvkem (v tomto případě kolečka) a musím říct, že "mišmaš" stránka mi úplně nejde pod oko..... trošku se v ní ztrácím a to propojení mi v ní chybí. Takže pro mě je určitě hezčí stránka v kapse typu J. Ale jsem ráda, že jsem udělala i "mišmaš" - minimálně už vím, že příště ho dělat nebudu :-D.
A co Vy, také se snažíte do stránky zakomponovat nějaký vícekrát se objevující prvek?

To je ode mne pro dnešek ve Hře na babu vše, užívejte si léto a brzy zase "napočtenou".

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat