pondělí 15. července 2019

Project Life Week 13/2019 - HRA NA BABU

Krásný den všem,
předběhla jsem s hrou na babu Ajku, která vlastně tuto kolekci poslala do hry. A jsem tu dnes se svojí troškou do mlýna.
Přiznám se, že ač mám Amy Tan ráda, tato kolekce kartiček mne neoslovila a asi bych si ji nikdy nepořídila, ale Ajčiny stránky z ní se mi vždy moc líbily. 
Takže po mém prvotním opocení, jakože co já s tím budu dělat, jsem si prošla všechny svoje materiály ve "skladu" a našla dokonce pár samolepek z této kolekce.
A stvořila jsem toto:


Levou stranu jsem nalepila do klasické scrap kapsy 12x12 palce. Kde mi jako podklad posloužila bílá čtvrtka. A protože Better Together (být spolu) je lepší než Alone (být sám) použila jsem všechny fotografie, z nichž je vidět, že jsme spolu rádi (i když občas přemluvit kluky k fotce je nadlidský výkon).




Stejně jako Lotka jedu tento rok jen hranaté rohy, takže jsem si kartičky přizpůsobila ořezem alá Ajka. Prostě tak, aby vám zůstala co největší plocha kartičky.


Titulní kartičku jsem pak ozdobila už jen číslem týdne a natištěným datumem (barva Vibrant Fuchsia). 


Kartička s gramodeskama nemohla v mém albu chybět. Papírový výsek "music to my ears" (byl součástí kartiček z hry - tipuji, že ho Ajka vystřihla z nějaké kartičky) se mi skvěle hodil, stejně jako mini puffy samolepky a i ta průhledná s deskou.


Průhledné samolepky jsem použila i místo PL kartičky a nalepila je přímo na podkladovou čtvrtku. Jen při lepení ampersandu jsem si nevšimla drobného smítka na něm a poškrábala jsem tak jeho zlatou barvu :((((.


Moje děti jsou milovníci donutů - tedy u nás se jim říká kolečko - a od té doby, co zjistily, že téměř naproti ScrapyLife základně mají ty nejlepší, se mne neustále ptají, kdy že bude další ScrapyLife KLUB, že za mnou chtějí přijet, protože ještě nestačili ochutnat všechny a tudíž neví, který je nejlepší, aby si ho mohli vždy dát:))) Uf, to byla věta, skoro jako od Jiráska z Psohlavců:)) Jen do focení je člověk musí přemlouvat:(


Rozvržení pravé stránky mi udal týden 14., který už mám nalepený delší dobu, což je kapsa typu A.
Zde mi jako podklad také posloužila bílá čtvrtka, na niž jsem pak nalepila ořezané PL kartičky Better Together.


Na fotku Hradčan jako "z pohlednice" jsem nalepila 3 dopisní samolepky - průhlednou a dvě puffy. Docela jim to tam sluší, co říkáte?


A protože se mi naskytla možnost udělat si selfie s pravou blogerkou Alicí z mamoustylove.cz tak ani tato fotografie nemůže v mém albu chybět. Jen nemám v telefonu takové ty filtry, jež vám přidají psí ouška, lepší stíny či rtěnku .. Takže jsem nám udělala filtr vlastní - květinovou korunku - vystřižením kytiček z jedné PL kartičky a podlepila jsem ji 3D samolepícími čtverečky.
Barevné štítky, jež jsem použila na popisky u fotografií, jsem také dostala v balíčku od Ajky, takže přesný odstín razítkovací barvy vám neřeknu, ale razítko labelu je od Kelly Purkey a za mne je to "must have".

A to je pro dnešek vše! 
Teď už jen předat babu Ajce!
Loučím se s Vámi a ve čtvrtek na počtenou u naší společné TN týmové výzvy.

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat