pondělí 16. září 2019

Project Life Week 24/2018

Po pátečním vyčerpávajícím cestovním článku od Lotky jsem ten svůj dnešní zkrátila.

Rok 2018 nemám pořád ještě celý zpracovaný, tak přináším inspiraci z archivu:) Materiál jsem použila nový, ale i starý a ještě starší, prostě takový mix všeho, co se mi zrovna hodilo.






Levou stranu jsem vložila do té nejklasičtější kapsy typu A. Kartičky jsem si tentokrát vyráběla skoro všechny sama, za použití bílé čtvrtky a papírů z kolekce Indigo & Ivy.
Titulní kartičku týdne jsem doplnila o výřez 24 z kartičky z kolekce 52 RAD. Papírový výsek je ze stařičké kolekce od dear lizzy a samolepící puffy abeceda od mých oblíbených PinkFresh. Datumovku jsem tentokrát použila stoletou z papírnictví, ale velký výběr jich má Lotka na svém e-shopu pod kategorií Rotační razítka.


Pravá horní kapsička je odklápěcí a schovává týdenní journaling a fotografii mé nohy po operaci, jež není publikovatelná. Vytvořila jsem ji však  přeložením šestkového papíru, na jehož spodní stranu (zbylo mi 2x6 palce) jsem nalepila fotografii 10x15 cm bez dalšího podlepení kartičkou 4x6 palce a tím tak odlehčila albu. Na horní stranu jsem poté nalepila menší foto, napsala journaling kolem dokola a pomocí 3D samolepících čtverečků nalepila papírový výsek s heslem around here z kolekce Currently.
Dále jsem zde použila mé oblíbené labely, tentokrát však ne natištěné, jak jste u mne poslední dobou zvyklí, ale vystřižené od naší Baru z lepikaro.cz (dříve VKS).


No a moje nejoblíbenější 3x4 kartičky z tohoto týdne jsou tyto. Vlevo s nápisem spring a třemi dolepenými enamelkami je z balíčku 52 RAD. Pravá je DIY z bílé čtvrtky, zbytku papíru Indigo & Ivy a papírového výseku stolu, podlepeného 3D čtverečky.


Pravou stranu jsem nakonec vložila do kapsy designu C, avšak chtěla jsem původně vytvořit typ S. Fuse jsem ale neměla k dispozici, takže jsem levou stranu kartiček rozdělila alespoň opticky.
No a co jsem použila na tuto stránku za materiál? Úplně to samé co vlevo. Což je bílá čtvrtka, papíry z kolekce Indigo & Ivy, papírové výseky Currently, ale i naši kluci z kolekce Bráchové a moments z joyful day, frázové samolepky od PinkFresh stejně jako růžová puffy abeceda.


Na této stránce mám radost z použití výseků kamery a klapky z kolekce Currently, jež mám doma již dost dlouho, dokonce dvakrát a zatím jsem nevěděla kam s nimi. 

To je pro dnešek vše.
Mějte se krásně a příští týden se těším na počtenou!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat