pondělí 2. září 2019

Traveler´s notebook - Bad Ischl - část třetí

Úspěšný nový školní rok!
Je to šílené jak ten čas letí, že už je září. Člověk se ani nerozhlédne a prázdniny jsou v trapu. 
Na začátku prázdnin jsem psala, že bych chtěla dodělat tento Traveler´s notebook. Zatím se mi to nepodařilo a dost stránek ještě chybí, ale oni za chvilku budou další prázdniny:) 
Zde si můžete přečíst první a druhý článek, možná, že z tohoto tématu udělám nekonečný seriál :) Ne nebojte, maximálně ještě jedno pokračování, slibuji.


Nyní jsem zaujala strategii nalepit stejný počet stran zepředu i odzadu. Hlavně z toho důvodu, aby mi na konci nezbyla půlka sešitku prázdná.


Fotek přibývá a místa ubývá, snažím se tak na stránku jich vtěstnat co nejvíce. Na téhle stránce je to třeba odklápěcí karta, která skrývá jak journaling, tak i další fotku. Papíry jsou tentokrát z kolekce Boys Fort a kartička s nápisem z PL kolekce Wander.


Fotek z jednoho dne máme opravdu dost. A tak došlo i na papírový vodopád. K podlepení fotek a k tahacímu mechanismu jsem použila papíry z kolekce out and about a bílou čtvrtku.

A tady se přesouváme:

- zpět ke kolekci Boys Fort, ale také zpět lodí na nádraží. Setkání s labutěmi na přístavním molu muselo být zdokumentováno a zasloužilo si celou dvoustranu. Jako hlavní prvek je zde papír z Boys Fort spolu s papírovým výsekem a frázovou samolepkou. Skvěle je poté doplňuje zlatá abeceda a natištěný label na journaling.


A poslední dnešní stránka je opět v barvách kolekce out and about a výletnicky jsme se přesunuli do tzv. Kaiserpark - Císařského parku.
Známečkový papír je sám o sobě už dost barevný a nápadný, takže žádné další prvky jsem už nechtěla přidávat. Ozvláštnila jsem ho tedy 3D efektem z dolepených známeček s oboustrannými pěnovými čtverečky. A vlastně jednou frázovou samolepkou.


A to je pro dnešek vše, přátelé.
Mějte se krásně a skládejte básně:) ba ne, radši stránky do alb. I když kousek poezie by v albu taky neuškodil.

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat