pátek 30. srpna 2019

Travel Album Corfu - přípravy


Jsem tu s dlouho očekávaným Travel albem od Ali Edwards (dále jen AE). Už když jsem AE Travel kity objednávala do e-shopu Scrapylife, tak jsem věděla, že minimálně jeden z nich budu mít! 

Moc jsem se těšila až budu moci začít s přípravama. Jak budu přemýšlet o tom s čím Travel kit nakombinuji, atd, atd.
Čtrnáct dní před začátkem dovolené jsem o albu začala přemýšlet daleko aktivněji. Celý AE Travel kit jsem si rozložila před sebe a rozhodovala se, jaké album použiju. Netrvalo dlouho a věděla jsem, že to bude originál od Ali Edwards o velikosti 3x8 inch. V současnosti jsou v nabídce Scrapylife dva designy - Polka Dot a Linen. Já si vybrala látkové Linen v lehce nažloutlé barvě se zlatým kovovým štítkem na hřbetu. Výhodou i je, že tato alba obsahují plastové kapsy a ta není nutné dokupovat další plastové kapsy 3x8inch


AE Travel kit obsahuje neskutečné množství kartiček a ozdob:

  • 18 - 3x4 inch jednostranných kartiček
  • 6 - 4x6 inch jednostranných kartiček
  • 12 - 2x3 inch jednostranných kartiček
  • 1 - sada chipboard (kartonových) samolepek s různými tvary a nápisy (velikost archu  6x4 inch)
  • 6 - plastových šestiúhelníků s nápisy o velikostech 2,5" inch
  • 3 - gumové vlaječky s nápisy o velikostech 1,7" inch
  • 8 - koženkových samolepek o velikostech 2,6"x0,64" inch
  • 34 - korkových výřezů o velikostech 0,3" - 1" inch
  • 20 - papírových výřezů vlaječek s texty o velikosti 1,5" - 3,5" inch
  • 1 - arch Phrase (slova) samolepek  (velikost archu  4x6 inch)
  • 1 - blok 60 ks papírů s potiskem o velikosti 3x8 inch
  • 3 - průhledné výseky slov o velikosti 1,6" - 2,6" inch

Jak sami vidíte (čtete), není potřeba mnoho přidávat. To bych, ale nebyla já, abych si vlastně nepořídila vše co k Travel kolekci od Ali Edwards patří. 

Takže, já ještě potřebovala:

Ze svých scrap pomůcek jsem si pak přibrala: 
Tak to byly "syslící" přípravy a teď už přejdu k těm kreativním přípravám. Věděla jsem, že si na dovolenou nemůžu vzít vše co jsem výše popsala. Nebudu to rozvádět, prostě by se to nesetkalo s nadšeným ohlasem. :-D 

Mimo samotné dovolené a zážitků jsou pro mě důležité fotky a k nim jednoznačně texty. A troufám si říct, že na nich stojí většina mých alb. Ani v tomto případě to nebude jinak a tak jsem se pustila do příprav. 




Na počítači jsem si vytiskla pár stránek o velikosti 3x8 inch s tématy jako jsou: "TRAVEL MANIFESTO", "TO SEE - TO DO LIST", "TOP 10 MOMENTS", "TRAVEL NUMBERS", "TRAVEL ALPHABET", "PURCHASES", "GRATITUDES", "DAY ONE - DAY EIGHT". Tyto stránky jsem si dozdobila pomocí krásných, vrstvících razítek Horizon

Než jsem vymyslela barevnou kombinaci globusu, zkusila jsem pár možností. Přece jen jsem si chtěla být jistá, že se mi to bude líbit a že to bude "ladit" s  AE Travel kitem

Na nadpis KORFU na titulní stránku jsem použila samolepící papírovou stříbrnou abecedu Sticko a datumové roller razítko




Pak už jen stačilo na dovolené fotit, sbírat různé materiály,... 


...a vyplňovat texty předem připravené kartičky tak, abych po návratu nemusela nic psát a "stresovat" se, že nebudu mít co dát do alba. Vlastně mi to pomáhá i v tom, abych album v co nejkratší době po dovolené dodělala. Ale o tom až v příštím příspěvku. 


Psala jsem i v letadle u řízků :-)

Přeji krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat