pátek 16. srpna 2019

Project Life Week 26/2019

Další týden,... sekám teď ty PL týdny v mém albu jeden za druhým. Mám malinký skluz, ale nechce se mi obětovat krásné počasí a prázdniny syna a tak, když už k PL zasednu, tak dělám víc týdnů najednou.


Tentokrát jsem kvůli velkému počtu fotek vložila další plastovou kapsu typu G (Becky Higgins). Tato kapsa je dostupná nejen samostatně, ale i jako součást malé sady Small Variety Pack 1, nebo velké sady Big Variety Pack 3.   

Pravdou je, že tuto kapsu moc nepoužívám, ale líbí se mi na ni, že využiji i podélné kartičky velikosti 4x6 inch, které bývají v sadách od Becky Higgins


Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch. Tu jsem pak ještě přichytila pomocí sešívačkyDatum jsem napsala ručně. A nakonec  jsem nalepila enamelky


Stejným elementem v tomto týdnu jsou malé kartičky o velikosti 3x4 inch ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins),  enamelky a nápisy pomocí samolepící abecedy


Na některé fotky jsem také nalepila samolepící etikety ze sady samolepek Story Bundle Stickers od Ali Edwards, které jsem také doplnila enamelkami a po vyfocení i textem.


Některé svislé kartičky o velikosti 4x6 inch z Click Core Kit (Becky Higgins) sady jsem použila jako předěl mezi koncem školního roku a začátkem prázdnin, což je u nás v rodině velké téma :-) Na předem potištěnou kartičku s nápisem "REAL LIFE" jsem doplnila pomocí samolepící abecedy nápis "ZAČÁTEK" a jinou samolepící abecedou nápis "PRÁZDNIN". Pak jsem doplnila enamelky. Jak je vidět, pojedu tuto krásnou Click Core Kit (Becky Higgins) kolekci asi celé léto a asi nejen to. :-)Hezký víkend,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat