středa 14. srpna 2019

Scrapylife Video Tutorial - 2019 / week 2 (HRA NA BABU)

Hlásím se po měsíci s dalším týdnem! Tentokrát pokračuji ve hře na babu!









V tomto kole hry na babu používáme kolekci BETTER TOGETHER, která je ... no barevná. A to hodně :D

Druhý týden v roce 2019 měl opět relativně dost fotek a tak jsem jej natáhla na dvě stránky. Ajka má na nás opravdu dobrý vliv, rychle postupuji v albu!



 Jako podklad pod fotky jsem použila kartičky ze zmíněné kolekce BETTER TOGETHER. K ní mám i papírové a acetátové ozdoby, jelikož jsou ale dost velké, použila jsem jich jen pár. Titulní kartička je z kolekce Bloom. U dvou kartiček jsem si částečně vyřízla ozdoby, aby se pod ně dala schovat fotka.





Kromě zdobení ozdobami z kolekce, jsem si k ruce vzala razítka a narazítkovala jsem si štítky (podobné těmto). Konečně jsem si také doplnila inkoust do stazonu - už to bylo opravdu potřeba.  Poté jsem vzala textové samolepky od Ali, abych přidala nějaký popisek k fotce. Žurnaling jsem si dopsala po nafocení :)





A tady je celý můj postup. Omlouvám se, že něco je mimo záběr, ale pořád hledám to správné nastavení a rozložení na stole.


Tak zase za měsíc, ahoj!


Žádné komentáře:

Okomentovat