pondělí 12. srpna 2019

Project Life Week 18/2019

Krásný den,
dnes se mi změnilo pozadí - dřevěná podlaha a to ne z důvodu, že bychom doma rekonstruovali, ale tím, že jsme se na pár dní přesunuli na chalupu. Vzala jsem si s sebou jen omezené množství materiálu, hlavně novinky.
Těsně předtím, než jsem začala psát tento článek, jsem si přečetla Lotky páteční příspěvek a zjistila, že jsme vlastně použili stejnou kolekci. Stejnou barevnou kombinaci a vlastně i některé kartičky a jednu dokonce i na stejné pozici:) Doufám tedy, že ještě nejste pře-CLICK-ovaní a že vás můj příspěvek přesvědčí o pořízení této kolekce, protože je opravdu Super!!!


Levou stranu jsem pojala v rytmu PL jako SCRAP, ač je na první pohled v klasickém designu A. Nalepila jsem kartičky na bílou čtvrtku a vložila do velké kapsy, jichž mám doma opravdu hodně, neb v každém albu jich bylo 5 ks a já těch alb vlastním už 10 :)) 
A jak je jinak zpracovat, když nemáte k dispozici FUSE
Toto je také skvělá možnost jak si zkusit jiný design - rozvržení stránky, aniž byste si museli kupovat další balík kapes. 


Na titulní kartičku jsem nalepila výsek fotky s šeříkem, jež k začátku května pro mne neodmyslitelně patří. Na natištění čísla týdne jsem použila novinkové razítko od Studio Calico a razítkovací barvy v odstínu Jet Black a Sky Blue.
Datum je natištěný také černou barvou ikonickým razítkem od Heidi Swapp a doplněné o 3 historické černé enamelky.




Ač vlastním ke kolekci CLICK i kartónové samolepky a papírové výřezy, lze si z některých kartiček vyrobit vlastní. Stačí tak požadované heslo vystřihnout a podlepit 3D samolepícími čtverečky a je hotovo.



Černé nalepovací fotografické růžky najdete v balíčku kartónových samolepek, ale možná doma najdete i ty klasické, nebo si je jednoduše vyrobíte sama z černé PL kartičky.
Použila jsem ale i pár věcí (zapomenutých v mé cestovní scrap-krabičce) mimo CLICK kolekci a to modře natištěný štítek (razítko Kelly Purkey, razítkovací barva BLUEBIRD) a samolepku "everyday HAPPY" od AMY TAN.



Pravou stranu jsem již založila do klasické kapsy typu A a zopakovala vše, co na předchozí stránce.

Mějte se krásně a užívejte si sluníčko a prázdniny!

J.




Žádné komentáře:

Okomentovat