pondělí 26. srpna 2019

Project Life Week 11/2019

Krásné poslední prázdninové pondělí! 
Ten čas tak letí! Mám pocit, že tyto prázdniny utekly nějak rychleji než obvykle. Stejně jsem to tak ale cítila i v březnu, po našich prvních jarních snových prázdninách.
A proč snových? Byly úžasné v tom, že ač byla polovina března, napadl asi metr nového sněhu, trávili jsme je s přáteli na horách v Rakousku, kde už bylo skoro po sezoně a dost často se stalo, že jsme měli sjezdovky jen pro sebe. 
Prostě pohádka - sen! A tomu se nejlépe hodí kolekce Dream od jak jinak než od mých oblíbených PinkFresh!





Na levou i pravou stranu jsem zvolila kapsy v designu P od Becky Higgins. Na základ pak klasickou bílou čtvrtku a Dream on - Reverie.


Titulní kartičku týdne jsem tentokrát umístila až dolů doprostřed, no tedy spíš než titulní kartičkou bych to měla nazvat označení týdne. To jsem si natiskla užasným razítkem od Studio Calico a modrou barvou v odstínu Sky Blue. Datumovka je už kultovní od Heidy Swapp černě narazítkovaná.

A když už jsem měla ta razítka v ruce, natiskla jsem si i název obce (spíš bych to nazvala koncem světa), kde jsme prázdniny trávili. Domečková washi páska je součástí Dream on kolekce.


Stejně tak i papírové výseky - LIVE a puffy samolepky - foťák. Jen samolepková abeceda je trochu barevně mimo, ale přesto nádherná. Já nakonec použila mou oblíbenou Boys Fort.


Washi pásky a enamelky u mne poslední dobou bodují a snažím se je vecpat všude :)


I na journalingové kartičky. Tentokrát mám spoustu místa, tak se mohu rozepsat, protože everyday has a story (frázová samolepka), ale to už si nechám pro sebe.

Mějte se krásně a za týden tu na blogu na vás bude čekat další článek. 

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat