pondělí 19. srpna 2019

Project Life Week 01/2019

Dnes se vrátíme o víc jak půl roku zpět. 

Tím Vám tedy nechci říct, že jsem stáhla svůj skluz  a už jsem v roce 2019. Spíš to, že ne vždy musíte tvořit tak jak jste zvyklé - já patřím do skupiny chronologicky za sebou. I když tady na blogu to tak úplně nevypadá :) Mám ráda, když si můžu daný týden odškrtnout a pěkně to odsípá a já už se nemusím vracet zpět. 

No ale zpět k tématu. To že jsem si oblíbila materiály od Pinkfresh jste určitě již zaznamenali a pár věcí ( první, druhá, ...)z kolekce a case of the blahs už tady taky bylo, a toto je pokračování.


 Levou stranu jsem vložila do kapsy E, jež mi určila titulní stránka tohoto roku.


Papíry jsou ze zmiňované kolekce a case of the blahs a to ty s názvem Oops a Awkward.  Titulní kartičtu týdne jsem dozdobila samolepící abecedou, enamelkami, kartónovým domečkem a ručním labelem s natištěným datumem.
Samo-domo štítek ve stylu Kelly Purkey se mi opakuje na každé kartičce a vždy upozorňuje na ten daný den. Názvy dnů jsem natiskla razítkem od Ali Edwards s razítkovací barvou Shadow Grey. Následně jsem ještě štítky podlepila 3D čterečky, aby ze stránky vystupovaly.
Pak už jen stačilo doplnit pár hesel vystřižených z papíru case of blahs nebo nalepených frází z kolekce Live More. A sem tam enamelku, na než se snažím poslední dobou nezapomínat díky Ajce:)
A ano, týden jedna začal ve skutečnosti 31. prosince 2018, ale já tento den zpracuji do alba 2018. Zjistila jsem, že se mi pak lépe dohledává, kde jsme který rok Silvestra trávili. 


Pravá strana je v designu D, snažím se zpracovávat kapsy, jež se mi tu hromadí. Na této stránce jsem vlastně použila to samé, co na předchozí. Jen kolečko s tužkou v pravém dolním rohu je ze sady papírových samolepek.
Pár detailů:
 




A to je pro dnešek vše. 

Mějte se krásně, užívejte si prázdniny!

A jestli budete mít chvilku, napište mi, jestli tvoříte chronologicky nebo zda týdny děláte na přeskáčku. Díky!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat