pondělí 5. srpna 2019

Traveler´s nootebook - Bad Ischl - část druhá

Krásný den, 
tak a polovina prázdnin je za námi. Letos mám pocit, že to utíká nějak rychleji. Máte to tak stejně?
Dnes Vám ukáži opět pár stránek z mého TN. Spíš než inspiraci tvořící, je můžete brát jako inspiraci, kam se ještě vydat za prázdninovým dobrodružstvím. Je to destinace, kterou zvládnete i s malými dětmi. Mému mladšímu synovi bylo v té době rok a třičtvrtě.


Tento týden jsem přidala do mého TN pouze tři stránky. Užíváme si léto plnými doušky a na lepení mi tak nezbývá moc času. Ale musím se pochválit, mezitím jsem stihla udělat 12 retro pozvánek na oslavu padesátin a dvě svatební gratulace. Takže toho ve finále tak málo není.
Ale zpět k tomu TN, minule jste si mohli přečíst, kde jsme byli ubytovaní a kam jsme si po výletech chodili hrát či na procházku. Dnes se můžete těšit na Hallstatt.


Na podlepení fotografie jsem použila papír z kolekce out & about, ze stejné kolekce jsou i papírové výseky. Samolepící abeceda je od Boys Fort.

A teď k samotnému výletu. Toto městečko, jež je chráněné UNESCEM jsem navštívila poprvé v roce 1993 v rámci poznávacího zájezdu po Rakousku. V té době ještě v UNESCU nebylo zapsáno a tak tam turistů bylo o poznání míň. Jenže já tu krásu chtěla vidět ještě jednou a pořádně, tehdá jsme měli na prohlídku tuším asi jen dvě hodiny. 
Nyní jsme měli celý den a proto jsme zvolili jako dopravní prostředek vlak. Z nádraží v Bad Ischlu trvá cesta na Halštatské cca 40 minut, poté sejdete k vodě, kde máte městečko jak na dlani a čekáte na trajekt přes jezero. Pro moje děti bylo toto nejzáživnější, milují všechny možné dopravní prostředky a lodí necestují zas tak často. Celý den se pak nemohli dočkat, kdy že už zas pojedem lodí.
Z přístavu vedly naše kroky k evangelickému kostelu a přes náměstíčko ke katolickému, jež je postaven v kopci. U katolického kostela pak stojí kostnice, jež si lze prohlédnout, my jen nakoukli dovnitř - nechtěla jsem, aby měli děti špatné sny:) a také jsme nechtěli rušit, všude panovalo ticho a klid.
Poté jsme šli po schodech ještě kus nahoru až k vodopádu, pak jsme sešli na hlavní  ulici a procházeli se kolem domů a jezera až na konec města. 
Při cestování s dětmi tak máte možnost zažít atmosféru místa úplně jinak. Asi těžko bychom si všimli malé studánky, nápisu na schodech, mrtvého motýla bez křídla či vyrytého písmena na dlažební kostce. 
Jedinné co nám trochu znepříjemňovalo pobyt byly davy a davy čínských, japonských a korejských turistů, ale pokud vydržíte déle, i ty davy opadnou a k večeru máte městečko skoro jen sami pro sebe.


Další stránka s papírem z out & about, stejně tak i známka a  kartička na journaling je z kolekce Stories.


A dnes poslední strana jak jinak než s papírem, out & about, je doplněná pouze o mé oblíbené štítky od Kelly Purkey v černé a modré barvě.

Prázdninám zdar! Já si jdu zabalit cestovní tvoření na chalupu, hlavně lepidlo!!! A snad v září vám budu moci ukázat pokračování. Doufám, že trochu propracovanější.

Mějte se hezky!

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat