pátek 9. srpna 2019

Project Life Week 28/2019

Tento týden vás zdravím již podruhé, protože jsem ve středu "zaskakovala" za Ajku. Nebude to skoro s ničím novým, protože jsem si velmi oblíbila kombinaci kartiček ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins) a samolepek od Ali Edwards. Jak překvapivé :-) Ale nebojte, stránky vzpadají úplně jinak než ve 23.týdnu nebo ve 24.týdnu. 

Kartičky ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch. Uprostřed kartičky byl nápis "Oh, hello today" v rámečku, který jsem vyřízla a nalepila navrch. Datumy jsem natiskla na  samolepku štítku od Ali Edwards ze sady Story Planner Bundle Stickers. Nakonec jsem ještě přidala samolepící srdíčko, které je taky od Ali Edwards, ale ze sady Travel Collection 2019 Sticker Bundle


Tentokrát mi ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins) padly do oka černo/modro/bílé kartičky. Hlavně tedy ty černo/bílé s nápisy "Let's eat", "Celebrate" a "Reading". Doplnila jsem je Phrase (slova) samolepkama jak jinak než od Ali Edwards. Bílé jsou z této sady a černé z této sady. 


Protože jsem ty hlavní vybrané kartičky chtěla nějakým způsobem doplnit, pojala jsem to i jako určité pojítko a stejný prvek v tomto týdnu. 


Vzhledem k tomu, že nemám moc místa na psaní textů, zvolila jsem jednu z kartiček vyloženě textovou a doplnila jsem ji samolepkama ikonek ze sady Story Planner Buble Stickers a opět přidala  bílou textovou samolepku  a černou textovou samolepku. 


Krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat