středa 21. srpna 2019

Project life album - 15/2019


Po malé pauze vám dnes ukáži další stránky v našem (mém) albu. Stránky mají pár nedokonalostí, tak schválně jestli je objevíte.

Na stránky jsem použila krásné kartičky z Value kitu a papíry ze sady 6x8 z kolekce Magnolia Jane.








První stránka je v kapse typu C. Je to jedno z mých oblíbených rozvržení. Celá stránka je taková pestrá a po nalepení mi do oka padl detail, který by stránce prospěl. Zde jsem použila kartičky z Value Kitu Magnolia Jane.



Úvodní kartička měsíce je jen lehce ozdobená, protože mi stačil původní základ. Zvolila jsem abecedu z kolekce All Heart. Moc se mi líbí a chtěla jsem tím propojit zelenou kartičku s růžovou částí stránky. Doplnila jsem ještě pár roztomilých srdíček Baby Hearts, ta jsem umístila ke krásné květině.


Druhá kartička je opět zelená. Jednu fotku jsem podlepila zbytkem papíru z kolekce Oh Happy Life. Nápis jsem poskládala z abecedy Whimsical. Původně jsem chtěla poskládat RADOST V DEŠTI, ale to mi nevycházely barevně písmenka. Nakombinovala jsem ruční písmo a vytištěné. Na poslední fotce je ještě srdíčko Baby Hearts - jsou drobounká a nejvíce roztomilá.


Střední část stránky je růžová a vévodí jí dcerka. Použila jsem dvě stejné kartičky. Na té první jsem původní symbol & doplnila o abecedy Whimsical (opět v barvách kartičky) a Pick Me Up (to aby nápis nezanikl na barevném podkladu). Výraznou část kartičky jsem se pokusila narušit bílými proužky s textem.



Na druhé kartičce jsem symbol & zakryla fotkou. Text jsem psala ručně a do horní části jsem umístila nápis z abecedy Pick Me Up. Do dolního rohu fotky jsem ještě přidala hvězdičku z abecedy All Hearts - mám moc ráda, když se na platíčku najdou i takovéto prvky. A aby to nebyla osamocená, tak jsem ještě přidala srdíčka Rainbow Hearts.


Dolní část stránky je tmavá. Pruh fotek jsem podlepila kouskem krásné květinové kartičky a to celé ještě bílým papírem, aby to lépe vyniklo. Potom stačilo doplnit jen nadpis z abecedy All Hearts - jak jsem psala, tak obsahuje pár hvězdiček a i hodně čárek. Dají se použít na diakritiku nebo jak bylo původním záměrem na ohraničení/zvýraznění nadpisů.


Svou dnešní druhou stránku mám v kapse typu D, což je obrácené A. Místo kartiček jsem použila papíry ze sady 6x8 Magnolia Jane, což je pro naše tvoření ideální rozměr.


Opět jsem použila na můj vkus celkem tmavé papíry. Proč to dělám, to opravdu netuším.  Třeba ten s květinami je nádherný, ale tmavý a vzor na něm lehce zanikne po přidání fotek či jiných ozdob. Možná by šlo použít ho jako titulní kartičku v kombinaci se zlatou abecedou? Každopádně já to zkombinovala s fotkou a nápisem z šedé abecedy The Mix No. 2. Aby nebyla kartička tolik prázdná, tak jsem přidala proužky s textem.

Šedou abecedu jsem použila i na ostatních kartičkách, jen jsem měnila směr nápisů. Hvězdičky jsou také od Pinkfresh, ale The Mix No.2 Star. Srdíčko je z Rainbow Hearts.
Na další kartičce jsem fotku podlepila zbytkem papíru a udělala z něj vlaječku. To vše jsem opakovala i na dalších kartičkách ve středové části.


Po dlouhé době jsem použila krásnou černou abecedu Sticko. Fotku jsem podlepila zbytky papírů, které jsem použila na stránce. Do prázdného místa jsem přidala srdíčka Rainbow Hearts.


Na dolní části stránky se vše opakuje. Proužek fotek jsem podlepila papírem s motivy květin a ještě růžovým papírem z kolekce Oh Happy Life.



Konečně na konci :). Tím, jak jsem si upravovala zaoblené rohy, tak jsem si zároveň zvykla na bílé orámování kartiček, což jsem u ostrých rohů na první stránce neudělala. Poučení pro příště.

Užívejte si poslední dny prázdnin.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

1 komentář:

  1. Aji, super! Nedokonalosti, nevidím, ale jsou vítané, aspoň je poznat, že je to ruční práce. Tu abecedu Whimsical už taky musím použít:)

    OdpovědětVymazat