pátek 23. srpna 2019

Project Life Week 27/2019


Jak můžete z mých posledních  PL příspěvků vidět, totálně jsem propadla kartičkám ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins). Nejen že mají ostré rohy, ale mají barevnou škálu podle mého vkusu. Nebojte, opět budu celou CLICK kolekci na e-shop Scrapylife naskladňovat během září.


Jak už u nás o letních prázdninách bývá, mám vždy hodně fotek a tak jsem i tentokrát musela vložit částečnou PL stránku na víc. Použila jsem půlku PL kapsy typu A  (Becky Higgins), ale stejně tak se prodává přímo typ H (Becky Higgins). 


Vybrala jsem šedou škálu kartiček ze sady CLICK a doplnila je samolepkami Travel Collection 2019 Sticker Bundle  od Ali Edwards a puffy samolepkami Stay Sweet Mini od Amy Tangerine.



Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch. Nalepila jsem samolepky Travel Collection 2019 Sticker Bundle  od Ali Edwards a puffy samolepku Stay Sweet Mini od Amy Tangerine. Datum jsem po vyfocení napsala ručně. Nejdřív jsem zapomněla a potom jsem byla líná vytahovat datumové razítko. 









Většinu kartiček ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins) jsem použila stejné. Jen jsem je jinak ozdobila a doplnila samolepící číslice, které jsou i u jednotlivých fotografií. 



Černobílé fotografie, které fotil můj muž, jsem doplnila jen šedou kartičkou,  samolepkou Travel Collection 2019 Sticker Bundle  od Ali Edwards a puffy samolepkou Stay Sweet Mini od Amy Tangerine.


Hezký víkend,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat