středa 7. srpna 2019

Project Life Week 24/2019

V minulém týdnu jsem použila skoro samé novinky a tak tentokrát tomu nebude jinak. Dokonce jsem použila i úplně stejnou kolekci kartiček ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins) a několikatery samolepky od Ali Edwards. Vše jsem vložila do...
...PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch. Nakonec jsem nalepila černou samolepku záložky s nápisem "LOVE" od Ali Edwards ze sady Story Planner Bundle of Stickers.  Datumy jsem dotiskla až po vyfocení, protože jsem na ně zapomněla. 


Samolepky záložek s rýznými nápisy od Ali Edwards ze sady Story Planner Bundle of Stickers se opakují na obou stranách tohoto týdne. 


Dalším prvkem, který se v tomto týdnu opakuje jsou nařezané proužky jedné z kartiček ze sady  Click Core Kit (Becky Higgins), které jsem doplnila samolepkou ikonky od Ali Edwards ze sady Travel Collection 2019 Sticker Bundle. Tyto prožky jsem umístila na všechny fotky o velikosti 4x6 inch a po vyfocení přidala text.


Poslední fotkou tohoto příspěvku je kartička zkombinovaná ze dvou, obě ze sady Click Core Kit (Becky Higgins) . Spodní kartička se svislými pruhy mi přišla docela halucinogenní a tak jsem vzala další kartičku, kterou jsem rozřezala na proužky a nalepila je navrch. Nakonec jsem přidala samolepku záložky ze sady Story Planner Bundle of Stickers.


Přeji hezkou středu a těším se na vás opět v pátek,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat