pátek 22. listopadu 2019

Project Life Week 33/2019


Třicátý-třetí týden mého Project Life alba je složený pouze z pár střípků daného týdne. Odehrála se u nás velká událost - oslava 10. narozenin a tak jsem celou levou stranu věnovala právě tomuto výročí. 


Titulní kartičku s číslem "34" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch. Tentokrát jsem ještě vyřízla nápis "DOCUMENTED" z jiné CLICK kartičky a nalepila ji nad original natištěný text. Nakonec jsem roller razítkem natiskla datum a nalepila geotag z kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers)





Pak už to šlo všechno poměrně rychle. Sada CLICK Core Kit (Becky Higgins) obsahuje krásnou kartičku "CELEBRATE" a tak jsem ji využila, vyplnila pomocí roller razítka a nalepila další geotag z kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers)



V pravém horním rohu mi vyzbyla prázdná kapsa a tak jsem do ni vložila hned dvě kartičky  z CLICK Core Kit (Becky Higgins) a sešívačkou na ně připevnila plastovou, průhlednu ozdobu z výřezů (Click Ephemera Die-Cuts)


Spojovacím prvkem tohoto týdne jsou geotag z kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers) a Phrase etikety z  výřezů (Click Ephemera Die-Cuts), které jsem připevnila pomocí sešívačky.



Děkuji za přečtení a přeji krásný den,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat