středa 30. prosince 2020

Project Life December Daily® 2020 - 24.-26. den Finale

Poslední díl mého Project Life December Daily® 2020 alba je tu. Letošní prosinec i svátky jako takové utekly jako voda. A tím je ukonce i mé album. Ikdyž ho ráda tvořím, teď jsem ráda, že je hotové.

Předchozí díly tohoto alba jsou tyto:

Na stránkách, které vám dnes představím není nic speciálního. Ba naopak, vše se opakuje pořád dokola. V těchto dnech každoročně slavíme Vánoce - ano, máme jich hned několik. A tak i forma v albu je stejná. 

Stromečkovou stránku jsem použila jako titulku k našim  oslavám Vánoc. Na základ z mléčné folie jsem nalepila ručně vystřižené stromečky z materiálů (čtvrtky a kartička z December Daily® kitu 2018plastová stránku Gold Star Foils), které se opakují v celém mém albu Project Life December Daily® 2020. Soubor stromečků jsem nalepila tak, aby vytvořily kapsu, ale nepoužila jsem ji tak. Navrch jsem nalepila čísla "24 - 26"  phrase (slovo) samolepku, vše je zoučástí December Daily® kitu 2018


Čtvery Vánoce = čtyři stejné formy zpracování v albu. 24. slavíme Vánoce hned dvakrát - ráno a večer, 25. a pak 26. v poledne.

Pojícím prvkem jsem zvolila černé chipboardové hvězdy, Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch a další chipboardové samolepky z  December Daily® kitu 2018.





Tiulní fotografie "každých" našich Vánoc je o velikosti 2150x2600 px (větší 6x8 inch), vždy u daného vánočního stromku. Tu jsem doplnila černou chipboardovou hvězdou z  December Daily® kitu 2018 a samolepkami číslic značících daný den.

Z druhé strany titulní fotografie jsem v online editoru vždy vytvořila koláž fotografií, kterou jsem již nijak nedozdobovala.

To jsem vpravo doplnila o plastovou kapsu o velikosti 6x8 inch do které jsem vložila Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch a další chipboardové samolepky z  December Daily® kitu 2018. A vložila fotky o velikosti 3x4 inch a 6x4 inch. 


Poslední strana celého Project Life December Daily® 2020 alba je výřez zvonku na scrapbook čtvrtce. K načrtnutí zvonku jsem obkreslila část rukojeti z E-Z Runner (lepidlo v rolleru), aby to bylo alespoň trochu symetrické. Výřez jsem podlepila fleece látkou z galanterie, stejným roller lepidlem přilepila (drží neskutečně) mašličku a tenkým černým fixem čárkovaně obtáhla tvar. Do spodní části stránky jsem nalepila chipboard phrase (slova) samolepky  December Daily® kitu 2018 v náhodném pořadí. 

Z druhé strany jsem album ukončila finální černo/bílou fotografií. Plánuji ji použít i na titulní stranu nového ročního Project Life alba 2021.   ... ale o tom až v některém z příštích příspěvků.




Tímto bych vám ráda poděkovala za přízeň a spolu s KREATIVNÍM TÝMEM SCRAPYLIFE (Bárou, Kájou, Ajkou, Jaru a Míšou) se těšíme  na další společně strávený čas v roce 2021!

Hodně zdraví v novém roce,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat