pondělí 7. prosince 2020

Vánoční přání - část 2.

 Krásný den Vám přeji!

Už se nám to pomalu blíží a je nejvyšší čas na vyrobení vánočních přání, tak abychom je stihli včas odeslat poštou a aby příjemcům dorazila ještě před Štědrým dnem.

Dnes jsem si pro Vás připravila ukázku z krásné novinkové kolekce od mých oblíbených Pinkfresh Studio s názvem Oh, what fun! 

To že jedu předvánoční přáníčkovou manufakturu už jistě víte. A když jsem se letos dopočítala 45 ks gratulací určených zaměstnancům jedné stavební firmy, bylo mi jasné, že potřebuji něco rychlého, lehkého a v počtu :) nakonec nejsou včechna přání stejná, ale nejvíce je jich dle tohoto vzoru:

 

Základ je z bílé čtvrtky v přeloženém tvaru 4x4 palce, uvnitř je natištěný text (chvála tomu, kdo vymyslel tiskárnu) a nahoře nalepená čtvrtka z kolekce Oh, what fun ve velikosti 3,75x3,75 palce ovázaná provázkem či vyšívací bavlnkou, prostě co mi dřív přišlo pod ruku, to bylo. Následně jsem z jednoho papíru s názvem - Snow Globes - vystřihla sněžítka, snažila jsem se vybrat ty s domečky, ať to máme tématické a podlepila je 3D samolepícími čtverečky a přelepila přes provázek. Hodně minimalistické :) doplnila jsem to tedy mými oblíbenými labely s tiskem PF´21. Naštěstí štítky jsem měla předpřipravené již z pozdního léta (tisk i střih jsem stihla večer na chalupě), to mi ušetřilo dost času. A s modrou podkladovou čtvrtkou mi nejvíce pasovala barva chrpy - razítkovací barva Cornflower Blue. Razítkovací abeceda je stejně jako label od Kelly Purkey.

Když došla sněžítka, přišly na řadu papírové výseky z kolekce.

A došlo i na nejkrásnější papír, dle mého to je Merry Everything, s modrými větvičkami a červenými plody. A ten červený papírový svetr by se mi moc líbil i ve skutečnosti.


A při úklidu jsem narazila i na pár starších papírových výseků z kolekce Snow & Cocoa od Crate Paper a myslím, že se to moc hezky barevně doplňuje.

A to je pro dnešek vše.

Mějte se moc krásně a za 14 dní opět tady na blogu a možná i s nějakou stránkou.

J.



2 komentáře: