pátek 4. prosince 2020

Project Life December Daily® 2020 - příprava stran 2. díl

Druhý díl mých příprav Project Life December Daily® alba 2020 je tu. První díl můžete vidět ZDE

Dnes začnu šestou stranou nákresů

Z této strany jsem zpracovala jen návrh předem natištěné strany "1-10" o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018. Na tuto stránku jsem pomocí stařičkého razítka od Ali Edwards natiskla nadpis "celebrate". Tato razítková sada se už bohužel nedá sehnat, ale na skladě Scrapylife e-shopu máme ještě poslední kus Ali Edwards vánoční sady razítek Celebrate the Seasons.  

Lesklý/foliový efekt razítka "celebrate " jsem docílila pomocí novinkové MINC razítkovací sady a folie MINC.  


Sedmá strana nákresů je co se týče zpracování mnohem úspěšnější. Z této strany návrhů jsem vytvořila všechny. 

 

První z této strany je plastová kapsa o velikosti 6x8 inch do které jsem vložila přeloženou a oříznutou scrapbook čtvrtku o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018.  Záložku jsem vytvořila přímo na za pomoci mého nového "pracanta"The Works All In One Tool

Druhá je kapsa s gumičkou, kterou jsem vám popisovala již v  první díle ZDE.

Další je kapsa se stromečkem a vellumem - do scrapbook čtvrtky o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018 jsem od oka vyřízla motiv stromku. Na rýhovačce  jsem vytvořila ohyby na lepidlo.  Nakonec jsem podlepila vellumem a nalepila na bílou scrapbook čtvrtku 
 

Osmá strana nákresů je na tom se zpracováním stejně jako sedmá -  zpracovala jsem všechny návrhy.


Stránka "Naše Vánoce" je vlastně shrnutí první dekády Vánoc mého syna. Nejprve jsem si ořízla bílou scrapbook čtvrtku a podle pravítka narýsovala čáru. Kružítkem jsem udělala kroužky, místo kterých budu lepit fotky (musím zapátrat v archivu a vytisknout je). Možná fotky nebudou kruhové, ale čtvercové nebo obdélníkové. Od každého kruhu jsem pomocí samolepek čísel nalepila označení roků. Titulku "Naše Vánoce" jsem nalepila samolepící ABC Color Vibe od Simple Stories a korkový stromek je součástí December Daily® kitu 2018.
Stránka s našitými pruhy bílé scrapbook čtvrtky a barevné scrapbook čtvrtky, která je součástí December Daily® kitu 2018. Pruhy papíru jsem přichytila lepidlem a zelenou bavlnkou ručně našila k podkladové bílé scrapbook čtvrtce.

Dvoustranu s kapsami jsem vyrobila z bílé scrapbook čtvrtky, nrýhovačce jsem vytvořila ohyby a přidala zelenou bavlnku.


Z deváté strany nákresů jsem si předpřipravila tzv. vodopád. Ještě jsem ho neslepovala, protože do něj chci přidat fotky z nějakého prosincového dne. Návodů na vodopád je plný YouTube a tak vám ho tu nebudu zdlouhavě vysvětlovat. Visačky jsou součástí December Daily® kitu 2018, já je jen dozdobila hvězdičkama s blýskavým efektem folie pomocí novinkové MINC razítkovací sady a folie MINC.  Ještě jsem k nim přidala visačky o stejné velikosti vystřižené z vellumu



Desátá strana návrhů je mix celé strany a jednoho doplňku mého Project Life December Daily® alba 2020.


Stránka s kapsami - nařezala jsem si čtvrtky, které jsou součástí December Daily® kitu 2018 a plastovou stránku Gold Star Foils na proužky. Pomocí  lepidla jsem připevnila proužky papíru na okraje, aby se do kapes něco vešlo a naskládala na podkladovou bílou scrapbook čtvrtku.

Rozkládací element s kapsami - jednu čtvrtku o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018 jsem narýhovala  a nastříhla dle návrhu a složila. Aby uzavření drželo, přidala jsem zelenou bavlnku a nalepila krásnou gumovou ozdobu, která je také součástí December Daily® kitu 2018





Také jsem vytvořila něco, co jsem v nákresech ani neměla. 


Kapsa s rýhováním a vloženými visačkami -  jednu čtvrtku o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018 jsem narýhovalanastříhla a přilepila na podkladovou bílou scrapbook čtvrtku tak, aby mi vznikla kapsa. Do té jsem pak vložila visačky vyrobené pomocí "The Works All In One Tool". Na ty jsem nakonec pomocí sešívačky připevnila odřezky stužky a fleecu (z galanterie).

Poslední je stránka s kolekcí ozdob do tvaru stromečku. Inspirovala jsem se u Ali Edwards (myslím, že z minulého roku). Ozdoby jsou  součástí December Daily® kitu 2018zlaté hvězdičky jsou ze sady Mix No.1 Foam Stickers a fleece kolečka jsem si vystříhla sama (z galanterie).



A to je z příprav Project Life December Daily® alba 2020 vše a příští týden snad už budou nějaké hotové stránky. 

Krásný víkend,
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat