pátek 27. listopadu 2020

Project Life December Daily® 2020 - příprava stran 1. díl

Dnešní příspěvek jak už napovídá titulek, bude rozdělen na dvě části. Každoročně si dopředu připravuji stránky do mého Project Life December Daily® alba. Mám k tomu hned několik důvodů - nemůžu se dočkat toho krásnýho období svátků, kdy je celá rodina dohromady (ikdyž jsme spolu často i přes rok, Vánoce  jsou tak nějak jiné); hraní si s těmi krásnými vánočními scrap produkty (tento rok mé největší oblíbenkyně Ali Edwards December Daily®). Dalším a ...

... hooodně důležitým důvodem je ušetření času v prosinci (ikdyž se tomu bráníme, prosinec je i svým způsobem hektický). Mám nachystané album plné předpřipravených stran, do kterých jen vytisknu fotky, nalepím, dopíšu text a dle potřeby trochu dozdobím. 

Minulý týden jsem vám v mém příspěvku "Project Life December Daily® 2020 - předchozí alba a přípravy", shrnula má předchozí December Daily® alba a představila mé myšlenkové pochody a produkty, které letos budu používat.

Tak se pojďme podívat co mi vzniklo:


Z první strany nákresů (představených v minulém příspěvku ZDE) jsem vytvořila hned čtyři. 

Titlku, na kterou jsem použila vellum, nalepila ozdoby z December Daily® kitu 2018 a ručně vystřižené fleecové stromečky (fleece jsem koupila v galanterii).

Strana "december" o velikosti 6x8 inch je December Daily® kitu 2018 na kterou jsem rotačním razítkem narazítkovala datumy a použila novinkovou MINC razítkovací sadufolií MINC.  Pokud nevíte co je MINC přístroj podívejte se na skvělý příspěvek z našeho blogu "Hrátky s MINC přístrojem". Na tuto stranu s daty plánuji nalepit mini fotky. Uvidíme jak to půjde :-)

Fleece stromek vystřižené fleecové proužky nalepené na scrapbook čtvrtce o trochu větší velikosti než je 6x8 inch. Stránku plánuji vložit do alba bez kapsy. Zlaté hvězdičky jsou ze sady Mix No.1 Foam Stickers a číslo "1" je December Daily® kitu 2018. Pokud nemáte tento kit a chtěli byste čísla 1-25 v e-shopu Scrapylife máme krásnou sadu 25 Days Gold Numbers

Do plastových kapes o velikosti 6x8 inch jsem vložila original kartičky 3x4 inch December Daily® kitu 2018.  Plánuji je doplnit o fotky a následně dopsat texty. Toto složení se mi v albu bude opakovat pětkrát. Vždy vyhledávám nějaký stejný prvek, který mi stránku nebo album propojí. V tomto případě jsou to tyto kartičky ve stejném rozložení. 


Z druhé strany nákresů vám dnes představím jen dva typy co jsem vytvořila. Opět je tu ale opakující se element a tím jsou 

výřezyna scrapbook čtvrtce (stromeček, zvonek a vánoční ozdoba - můj syn jí říká doutnající bomba a má pravdu :-D) mi dali zabrat. Neumím nakreslit ani obyčejný tvar a tak než jsem tyto tři motivy vytvořila, uběhlo dost času. Na zvonek jsem třeba obkreslila část rukojeti z E-Z Runner (lepidlo v rolleru), aby to bylo alespoň trochu symetrické. Výřezy jsem podlepila fleece látkou z galanterie, stejným roller lepidlem přilepila (drží neskutečně) mašličku a tenkým černým fixem čárkovaně obtáhla tvar.

Plastový "MAGIC JOY" nápis December Daily® kitu 2018  jsem nalepila na  vellum a přidala ručně vystřižené fleecové proužky (odstřižky). Na přilepení těchto průhledných elementů jakou jsou plastové a vellumové ozdoby jse skvělé lepidlo v rolleru E-Z Runner. V průběhu používání můžete střídat různé druhy lepidel. A nebudu vám lhát, že ho pod průhledným povrchem nevidíte, ale pokud o něm nevíte, těžko si ho všimnete.



Třetí strana nákresů - udělala jsem jen jeden z nich, u dalších chci jako základ použít fotky a ty logicky ještě nemám.

Půlkruhové stránky - využila jsem hned několik materiálů. Přední a zadní desky jsem vystříhla z mléčné folie na kterou jsem nalepila plastový kruh a korkové stromečky z December Daily® kitu 2018. Doplnila jsem i jeden ručně vystřižený fleece stromek. Do desek jsem pomocí Crop-A-Dile Hole Punch Setter přichytila  kovová očka a provlíkla stužku. Dovnitř jsem ze stromečkové čtvrtky 6x8 inch (součást December Daily® kitu 2018) ustříhla další stránku a přidala ještě tři listy z klasického papíru A4. Proč klasický papír A4? Můj syn si tentokrát vymyslel, že "dopisy pro Ježíška" (píšeme všichni tři) vložímě právě do těchto stránek a zavážeme. Bohužel už na Ježíška nevěří a ví, že to co napíšeme, stejně dávám do December Daily® alba. Společné psaní Ježíškovi je takový náš každoroční rodinný rituál. :-) A přiznám se, že v době, kdy tento příspěvek vychází, už máme napsáno a vloženo v albu. Jen fotky zatím nejsou vytištěné, ale to až během prosincových dnů.


Čtvrtá strana nákresů zahrnovala stránky, vytvořené z krabice, ve které se December Daily® Kit prodává. Při výrobě těchto stránek jsem byla lehce nervózní, protože jsem měla jen jeden pokus na vytvoření každé stránky. Asi těžko bych si pořizovala další December Daily® Kit jen proto, že potřebuju krabičku. Nicméně jsem nakonec byla  docela překvapená, kolik jsem toho z krabičky vytvořila a ještě mi zbylo na zdobení, během prosincového zpracování.

Krabička lze jednoduše rozložit, není nikde slepovaná a tak člověk nemusí nikde nic maskovat. 

Kapsa s gumičkou je vyrobena ze středové části krabičky. Jen jsem ořízla boční části, zkrátila na požadovanou velikost větší 6x8 inch (velikost vnějších rozměrů plastové kapsy 6x8 inch) a vlepila bílou scrapbook čtvrtku. Po stranách slepila pevným lepidlem v rolleru E-Z Runner.

Kapsa se stromečky je vyrobena z jedné bočnice z krabice, ve které se December Daily® Kit prodává. Tentokrát jsem nevlepila bílou scrapbook čtvrtku, ale plastovou stránku Gold Star Foils

Další je ještě odklápěcí stránka - je vyrobena z druhé bočnice z krabice, ve které se December Daily® Kit prodává. Doplnila jsem ji částí kartičky "Merry & Bright Falala" a na stranách prošila zelenou bavlnkou.
 

Pátou stranu nákresů jsem zpracovala celou -  


Stromečková stránka - na základ z mléčné folie jsem nalepila ručně vystřižené stromečky z materiálů (čtvrtky a kartička z December Daily® kitu 2018plastová stránku Gold Star Foils), které se opakují v celém mém albu Project Life December Daily® 2020. Soubor stromečků jsem nalepila tak, aby vytvořily kapsu.


Stránka s vyříznutým okýnkem na originál stránce o velikosti 6x8 inch z December Daily® kitu 2018. Motiv jsem  podlepila vellumem


Poslední stránka dnešního příspěvku jsou vlastně jen visačkyDecember Daily® kitu 2018, které jsem dozdobila MINC metodou - použila jsem razítko s motivem hvězdiček, novinkovou MINC razítkovací sadu s folií MINC.  Visačky jsem vložla do jednotlivých kapes o velikosti 3x4 inch v plastových kapsách o velikosti 6x8 inch. Do jedné z nich jsem přidala i vysačky vyříznutou z plastové folie Gold Star Foils. Tu jsem ještě doplnila o gumovou, fleecovou a plastovou ozdobu, které jsou také součástí December Daily® kitu 2018

Na poslední fotce můžete vidět mého nového "pracanta" The Works All In One Tool. Tady jsem ho zrovna používala na razítkování jako "STAMP PRESS" (motiv se vám natiskne pokaždý na stejné místo) a jako "TAG MAKER" (výroba visačky). Je to prostě pomocník na mnoho mnoho papírových projektů. Schválně se podívejte na skvělé video na e-shopu pod produktem



To je pro dnešní den vše a těším se opět příští týden, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat