středa 18. listopadu 2020

Project life album - 32/2020

Používáte do svého velkého alba i stránky, které jsou poloviční velikosti (tedy 6x12) nebo i 7x12? Já je občas začlením a zrovna dnes vám ukáži tři takovéto stránky.





Začnu kartičkovými stránkami. Měla jsem pár fotek, co mi zbyly z jednoho měsíce a pár, které se mi nikam nehodily z toho dalšího. Proto jsem se netypicky rozhodla začít měsíc v kapse typu J. Nechtěla jsem znovu lepit s kolekcí Click, tak jsem si zvolila tu snad nejzákladnější - Midnight

Všechny kartičky jsem si seřízla, abych měla ostré rohy. Pod první fotku jsem si naskládala dvě kartičky a ze třetí si vystřihla nápis. Na vedlejší kartičku jsem nalepila kartonovou ozdobu z kolekce Click, transparentní samolepku z notýsku Shine on a dozdobila enamelkami.

Na kartičku měsíce jsem jen nalepila pomocí abecedy Color Vibe.

Na dolní kartičku jsem zkombinovala předchozí zdobení a doplnila ho o puffy ozdoby z novější kolekce Lets Stay Home.

Někdy stačí opravdu málo - jen krásná kytička a pár enamelek.

Druhou stránku jsem nalepila ze stejné kolekce, ale vybírala si hlavně žluté kartičky.

Přidala jsem opět abecedu Color Vibe, ale tentokrát z jiného notýsku.

Na tuto stránku jsem krom abecedy použila jen pár transparentních samolepek Shine On a Beautiful. Stejně jako na minulé stránce jsem i zde nalepila jednu puffy ozdobu Lets Stay Home.

Poslední dnešní stránka má rozměr 6x12. Napsala bych, že je nedělenná, ale já ji rozdělila použitím papírů z kolekce Office Hours. Je to trochu šílené, ale moc se mi líbí hlavně dolní část stránky.

V horní části jsem použila dva podobné papíry. Hlavní je z již zmíněné kolekce Office Hours a doplnila jsem ho o kousek papíru z My Favorite Story. Stříbrná abeceda Field Trip je dokonce ještě skladem. Potom stačilo přidat kartonovou ozdobu Case of Blahs. S těmito ozdobami mám trochu problém, ale já se jen tak nevzdávám.

Druhá abeceda stránky je z notýsku Color Fresh.

Tento papír se mi svým provedením dokonale hodil. Ač jsem původně chtěla použít celé fotky, nakonec jsem si dálniční známky, které mi v albech chyběly vystřihla a zamaskovala je v původním vzoru (kvalita obrázků DZ není moc dobrá, ale pro mé účely to postačuje). A nesmí chybět ani několik enamelek.


Opět jsem tedy použila něco ze starých zásob, něco z těch ještě starších a něco z celkem nových. Myslím, že se nemusí kupovat celé kolekce (pokud není k dostání už celá, tak si vyberu to, co se mi líbí), protože spousta věcí se dá krásně nakombinavat. Můžete si vytvořit své vlastní kolekce ;).

Jestli se vám tenčí zásoby kartiček, tak využijte slevy, které platí do konce měsíce.

To už je pro dnešek vše.

Přeji krásné tvoření.

Ajka





5 komentářů:

  1. Krásné stránky jako vždy, a nejlepší je ta s DZ. Jak tě to vůbec napadlo, si to takhle dokumentovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti ❤️. Měla jsem vyfocenou už změnu z 2015 a nějak se mi potom nahromadily. Přišlo mi to jako fajn nápad a s tím, že za chvilku už nebudou, tak to bude mít opravdu dokumentární hodnotu 😉.

      Vymazat
  2. Střídání formátů stránek v albu udělá moc hezký efekt. Moc se mi, Ajko, líbí ta žlutá stránka😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, střídání stránek vypadá hezky, ale hlavně mě to tak víc baví 😉. Taky se mi líbí 😊.

      Vymazat
  3. Za mě jsou Dálniční znaky taky super nápad! Krásný Aji, jako vždy :-)

    OdpovědětVymazat