pondělí 16. listopadu 2020

Putování za hostivařským krokodýlem a kolekce Picturesque

Hezký den, 

dnes pro Vás mám dvě kapsičkové stránky z našeho dalšího putování za pokladem. Tentokrát jsme se vydali k Hostivařské přehradě za místním krokodýlem :-)

Použila jsem kapsu typu C od Becky Higgins a starší kolekci Picturesque. Bohužel jsem od ní měla jen kartičky a neměla jsem žádné další příslušenství, tak jsem si ho musela vyrobit :-).

 

Na titulku jsem využila kostkovanou 6x4 kartičku, kterou jsem dozdobila výstřižky z malých 3x4 kartiček z Picturesque kolekce. Zase jsem vyzkoušela tisk textu přímo na kartičku. Tentokrát to byl docela oříšek, abych se trefila do mezer mezi zdobením. Na pár místech se mi to úplně nepovedlo, ale není to o moc, takže jsem to nechala a nepředělávala (neměla jsem moc velkých 6x4 kartiček, takže jsem s nimi musela šetřit). Kartičku jsem pak už jen dozdobila enamelkami od Amy Tangerine v podobné barvě jako nápis, který na kartičce původně byl.

 




Jak už jsem psala na začátku, musela jsem si zdobení na kartičky vyrobit a využila jsem k tomu nápisy na 3x4 kartičkách a nebo obrázky a vzory z malých kartiček. Vše jsem ještě doplnila nápisy ze stickers booku od Tima Holtze.

 


A tady už je výsledek - dvě kapsičkové stránky. Zjistila jsem , že mě tahle jednoduchost a menší barevnost baví čím dál víc :-).

Doufám, že se Vám můj příspěvek líbil a alespoň trošku Vás inspiroval (třeba k použití nějakých starších zásob).

Mějte se hezky a brzy zase "napočtenou"

Kája




3 komentáře:

  1. Ta mapka tam je super! Ty jo uplne jsem na tuhle kolekci zapomnela ..

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji mám doma taky strašně dlouho a až teďka sem s ní něco utvořila 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, takhle kolekce na první pohled nevypadá, ale takhle zpracovaná je krásná! Sikovna Kaji

    OdpovědětVymazat