pondělí 9. listopadu 2020

Project Life Week 39/2018

 

Dnes jsem si pro vás připravila stránku s mou oblíbenou kolekcí od WeR Typecast.

Pár věcí seženete ještě na e-shopu.

Je to starší kolekce, jež obsahovala i krásný psací stroj. Tento a tedy i ani jiný sice nevlastním, neboť mám k nim díky střední škole trochu odpor :), ale začínám přemýšlet, že bych mu dala ještě šanci. 

Máte doma psací stroj? A používáte ho k psaní journalingu? Napište mi, prosím, do komentářů.

Na další stránky z této kolekce se můžete podívat tady i tady a ještě tu.



Levá strana je v "nekapsové" kapse 12x12 palce. To je vtipné v nekapsové kapse 😃, ale my si rozumíme, že ano? Jako základ jsem použila bílou čtvrtku a na ni pak lepila různé zbytky papírů Typecast jako kartičky, na ty pak fotky, jež si poslední dobou tisknu menší a s bílým okrajem, jež ve většině případů seříznu, protože se mi zatím nepodařilo nastavit to na tiskárně tak, aby byli všechny okraje stejně silné.

 

 

Titulní kartičku jsem si seřízla, původně tam byly ty bubuliny dvě, ale druhou jsem použila na následují straně. Při hledání vhodné abecedy jsem našla samolepky z kolekce Gingham Farm, jež obsahují jen čísla, ale barevně se k Typecast hodí, vlaštovky jsou také odtamtud. Mohla jsem si sice vytáhnout razítka, ale na to jsem byla tentokrát líná a tak jsem si některé nápisy zkusila napsat. Krasopísmo u mne nehledejte.

Detaily samolepek z Gingham Farm. Dokonce i včelku jsem našla.


A domečky jsou parádní.

 

Frázové samolepky jsou pak ze samolepkového archu Beautiful od Simple Stories, jež sice na e-shopu už nejsou k dostání, ale můžete si pořídit rovnou celou sadu i s papíry, které mají i akcenty se zlatou fólií.


A přesuneme se vpravo do kapsy typu D.

Jež má dvě otevírací okenka, aby se sem vešlo co nejvíce fotografií a journalingu, ale s tím to byl trochu problém a tak ho mám napsaný ve dvou směrech😆 i to se stává. Poučení pro příště psát menším písmem, tolik se nerozepisovat, nechat si větší místo na popisky či si to napsat nanečisto a pak přepsat. Naštěstí jsem se nenarodila ve znamení panny a tak mne to nechává relativně chladnou. Hlavně, že mám další týden hotový.

A poznámka pro ty, jež nemají rádi výšky, tak jako já. Výhled z Bolt Tower je nádherný, ale dost tam fičí i když se dole nepohne ani stéblo. A lávky jsou z roštů, takže vidíte až dolů... no, je mi z té vzpomínky špatně ještě teď.

A takhle bych to taky jednou chtěla umět napsat, ale nestíhám soustavně cvičit, takže to "krasopísmo" vypadá tak, jak to vypadá. Samolepka je z archu Beautiful.


A tímto se s Vámi pro dnešek loučím a jdu tomuhle nafučenci zapnout on-line výuku. 

Krásný den!

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat