středa 11. listopadu 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 17


Krásné středeční ráno! Dnes tu pro vás mám ukázku jarního týdne s použitím podzimní kolekce! 





Mám ráda ve scrapu určitá pravidla, ale zároveň ráda některé porušuji. Jako například, že podzimní kolekce nemusí být použitá jen na podzim! Mě se skvěle hodila na náš 17. týden v letošním roce, kdy jsme opět vyjeli na víkend na chalupu. Než tam vykvetou všechny ty babiččiny květinové krásky a třešeň, chvíli to tam opravdu vypadá jako na podzim.



V minulých novinkách se objevila kolekce DAYS OF SPLENDOR od PINK FRESH. Já jsem poslední dobou "ujetá" na cokoliv od PF a tak už jsem házela papíry, visačky i papírové ozdoby do košíku. Je celá v sytých tmavších barvách. 



Vždycky začínám tím, že si ozdoby prohlédnu a přendám do krabičky, ze které se mi pak lépe ozdoby berou. Poté jsou na řadě papíry, ty si také nejprve prohlížím. Jak jsem psala minule, i tentokrát jsem podkladové kartičky použila do scrapu.




Kromě kolekce od PF jsem použila abecedu od PAIGE EVANS, puffy ozdoby od PINK FRESH a nezapomněla jsem ani na enamel srdíčka od AMY TAN a další enamelky.

A tady už je video, jak obě stránky vznikaly.

Tak zase příští měsíc ahoj! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat