středa 4. listopadu 2020

Project life album - 31/2020

 Dneska vám ukáži pár kartiček z kolekce Click a jednu stránku z papírů Lets Stay Home. S Click mám zvláštní vztah. Těšila jsem se na ní, potom se mi moc líbila, ale nějak se mi s ní těžko tvořilo, ale teď? Teď bych měla nejraději jen stránky z této kolekce.


 

 

Zjistila jsem, že pokud mám hezké fotky, tak se mi je nechce moc zdobit. Stačí je nakombinovat s krásnými a vhodnými kartičkami/papíry. Právě o papírech jsem původně uvažovala, ale když jsem si na minulou stránku prohlížela kartičky z kolekce Click, tak hned jsem si našla dostatek kartiček, který se mi hodily k fotkám.

Stránka je opět v kapse typu P - tedy samé čtverce rozměru 4x4.

Vybrala jsem si černobílé kartičky a pár světlých mramorových. Na kartičku s nápisem jsem nalepila zbytek z bílé čtvrtky, abych rozbila její celistvost. Potom stačilo přidat krásnou černou abecedu Saturday Good Vibes (která je dokonce stále skladem) a na závěr pár modrých enamelek.

Na další kartičku jsem jen přidala část z jiné (bohužel jsem trochu plýtvala, protože nápis byl původně na kartičce rozměru 6x4).

Vystřižený nápis jsem nalepila přes fotku, která je podlepená zbytkem úvodní kartičky k měsíci. Mohla jsem přidat proužek textu napsaného na počítaci, nebo pod ha něco napsat rukou, ale nalepila jsem jen samolepku z archu Super Cool.

Dále se vše už jen opakuje. Ale velkou radost mám z toho, jak vypadá textová kartička. Jsou to vlastně dvě malé 4x3. Jen jedna je rozstřižená napůl a vložená pod tou hlavní. Šipka odkazuje na fotku, ke které text patří.

Teď se přesuneme ke scrapbookové stránce v rozměru 8,5x11. Pomocí papírů z kolekce Lets Stay Home jsem se pokusila přenést barvy z fotky i na výslednou stránku. Taky máte rádi západy slunce ve městě?

Jako vždy je to opravdu jednoduchá stránka. Na bílém podkladě je nalepená utržená část modrého papíru (první). Pod fotky jsem vrstvila čtverečky, které měly odpovídající barvy (druhý). Nevím, zda byl první nápad nebo pohled na vhodnou čtvrtku. Některé rohy jsem trochu ohla a vše potom doplnila o enamelky.

Na nadpis jsem použila obě barvy abecedy ke kolekci Heritage (ehm, ke znázornění noci a dne, asi trocha poetiky?). Pár řádků rukou psaného textu a jako třešnička na dortu je na závěr vystřižený pruh domečků (z třetího papíru). Někdy - spíš většinou - mi k tvoření stačí pár věcí.

Tím jsme se dostali na konec. Kolekci Click mohu opravdu doporučit. Navíc je do konce tohoto měsíce na tyto i další kartičky od Becky Higgins sleva 40%.

Přeji krásné tvoření.

Ajka






Žádné komentáře:

Okomentovat