pondělí 21. prosince 2020

Project Life Week 49/2018


Kdo dnes očekával článek Vánoční přání - část 3. bude zklamaný. Ne, že bych z kitu s příznačným názvem Wishmas od Fancy Pants Design neslepila ani jedno přání, právě naopak, bylo jich celkem 20, ale v tom shonu jsem je zapomněla vyfotit, než jsem je odevzdala.

Dnes to tedy bude klasická PL kapsová stránka.

 

 

 

Levou stranu jsem vložila do kapsy A, ale tím, že jsem ve velkých kapsách nepoužila kartičku či fotku ve velikosti 4x6, ale dvě 3x4 vypadá jako kapsa typu F. A protože album 2018 mám pěkně nakynuté a posledních pár týdnů mi ještě zbývá dolepit, moc jsem nevrstvila a ani nepoužila 3D samolepící čtverečky, jak je u mne zvykem. 

Zdobila jsem jen tím, co je v kitu a to úplně stačí, protože tam najdete papírové výseky, visačky i s provázkem a puffy samolepky, co vypadají jako enamelky a papír s kartičkami, jež jsem použila na této stránce. Navíc jsem přidala jen samolepky označující číslo týdne od Heidy Swap a k tomu její datumové razítko. Barva razítkovací barvy nese název Red Geranium.

Puffy enamelky jsou v 5 barvách a 3 velikostech, jsou plošší než ty klasické a moc dobře se s nimi pracuje.

Papírové výseky jsou také variabilní a lze je použít i na nevánočně laděné stránky.

 

Pravou stranu jsem vložila do kapsy typu C.

Musím uznat, že tento vánoční kit z počátku nebyl úplně top. Ale tvořilo se s ním nádherně, možná i proto, že jsem ho měla nakoukaný z výroby PF a chybějící stránku v albu jsem pak slepila běhěm dvou hodin i s výběrem, úpravou a tiskem fotek. 

A tímto se s vámi pro letošní rok loučím, přeji Vám krásné a ničím nerušené, veselé Vánoce! Mnoho zdraví, štěstí a úspěchů v novém roce 2021 a spoustu nalepených stránek v albech či jiných projektech.

xoxo

J.






2 komentáře:

  1. Hezké stránky, Jaru, takové veselé, barevné. Hezké Vánoce a hodně zdraví v novém roce!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barevnost mi připomíná taková ty barevná svetylka na stromečku. Super 🙂

    OdpovědětVymazat