pátek 18. prosince 2020

Project Life December Daily® 2020 - 12.-18.den

Další týden v mém Project Life December Daily® albu 2020 je hotov! Ten první týden si můžete prohlédnout ZDE

Abych byla upřímná, netvořím album každý den, ale vždy několik dnů dohromady. 






Dvanáctý den se nachází na třech stranách. 

V rámci charity "Ježíškova vnoučata" jsem se spolu s moji mamkou a malou golfovou skupinou zapojila druhým rokem. 

Do plastové kapsy o velikosti 6x8 inch jsem vložila dvě Project Life kartičky ze sady od Ali Edwards December Daily® kit 2018 a fotografii z webových stránek www.jeziskovavnoucata.cz. Doplnila jsem pár ozdob v podobě chipboard (kartonového) čísla "12" a phrase (slovo) samolepku oboje z December Daily® kit 2018Zlatá hvězdička je ze sady Mix No.1 Foam Stickers.


Na další dvoustranu jsem využila opět  plastové kapsy o velikosti 6x8 inch. Druhou stranu s kapsou se stromečkem a vellumem jsem vytvořila tak, že do scrapbook čtvrtky o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018 jsem od oka vyřízla motiv stromku. Na rýhovačce  jsem vytvořila ohyby na nanesení lepidla.  Nakonec jsem podlepila vellumem a nalepila na bílou scrapbook čtvrtku 

Do této kapsy jsem vložila visačky s komunikací naší skupiny "charitativní turnaj" ohledně specifikace přímé pomoci jednotlivým "vnoučatům". Na horní okraj jsem nalepila samolepky čísel, aby se daly jednotlivé listy lépe vytáhnout.
 

Třináctý den vychází na další adventní neděli a ta co se týká zpracování v albu, je stejná jako ty předchozí. Visačky i číslo "13" jsou součástí December Daily® kitu 2018. Jen jsem je dozdobila hvězdičkama s blýskavým efektem folie pomocí novinkové MINC razítkovací sady a folie MINC a přidala zelenou bavlnku. Obě jsem pak nalepila na fotku se třetí adventní svíčkou a dovnitř skryla text. 



Na čtrnáctý den připadlo téma "domácí výzdoba". Témata neodpovídají vždy danému dni.  

Použila jsem kapsu s korkovými stromečky, kterou jsem vyrobila z jedné bočnice z krabice, ve které se December Daily® Kit prodává. Na pozadí jsem vlepila plastovou stránku Gold Star Foils. A navrch přilepila číslo "14" a a phrase (slovo) samolepku oboje z December Daily® kit 2018.

Pro lepší vytahování, jsem na fotky a kartu s textem nalepila malé papírové samolepky ve tvaru hvězdičky. Velká chipboard (kartonová) hvězda je součást December Daily® kit 2018.




Patnáctý den jsem zaznamela televizní program a jaké máme na svátky rádi pořady. Koupila jsem časopis s programem televize, nijak zvlášť jsem si nevybírala, prostě jsem jeden koupila. Až u samostatného zpracování jsem si všimla, že jsem si vybrala moc dobře. Mimo klasického rozvržení tam byly i dvoustrany s výberem programů a jednotlivými popisky. 

Vybrala jsem si ty, co máme rádi a ikdyž se nestihneme koukat na všechny, vystříhla jsem je. Nalepila na předem vytvořené visačky, které jsou součástí kapsy s rýhováním. Tu jsem vyrobila z jedné čtvrtky o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018 a  narýhovala ji, nastříhla a přilepila na podkladovou bílou scrapbook čtvrtku tak, aby mi vznikla kapsa. 
Do té jsem pak vložila visačky vyrobené pomocí "The Works All In One Tool". Na ty jsem nakonec pomocí sešívačky připevnila odřezky stužky a fleecu (z galanterie).




Šestnáctý den jsem zaznamela jeden z mála školních dnů mého syna a jeho kamarádům nejen ze školy. 

Spojila jsem hned několi předpřipravených stránek z Project Life December Daily® 2020 - příprava stran 1. díl a Project Life December Daily® 2020 - příprava stran 2. díl

Odklápěcí stránka je vyrobena z druhé bočnice z krabice, ve které se December Daily® Kit prodává. Doplnila jsem ji částí kartičky "Merry & Bright Falala" a na stranách prošila zelenou bavlnkou. Dovnitř jsem nalepila fotku a text.

Tuto dvoustranu jsem spojila s visačkami, které jsem vložla do jednotlivých kapes o velikosti 3x4 inch v plastové kapse o velikosti 6x8 inch. Papírové visačky s fotkami jsou z December Daily® kitu 2018, které jsem dozdobila MINC metodou - použila jsem razítko s motivem hvězdiček, novinkovou MINC razítkovací sadu s folií MINC.  Do jedné z nich jsem přidala i vysačku vyříznutou z plastové folie Gold Star Foils. Tu jsem ještě doplnila o gumovou, fleecovou a plastovou ozdobu, které jsou také součástí December Daily® kitu 2018 



Sedmnáctý den mě tentokrát potrápil asi nejvíc. Vymyslela jsem si tzv. vodpád z fotek. Naštěstí je na YouTube plno návodů a tak jsem to nakonec dala dohromady. 

Tématem jsou vánoční stromky a výzdoby měst / městských částí ke kterým mám blízko. Ty jsem doplnila opět o papírové visačky z December Daily® kitu 2018, které jsem dozdobila MINC metodou - použila jsem razítko s motivem hvězdiček, novinkovou MINC razítkovací sadu s folií MINC

Nakonec jsem přidala  číslo "17", phrase (slovo) samolepku a korkový stromek, vše z December Daily® kit 2018.

Stužky jsou z galanterie a používám je v celém mém Project Life December Daily® albu 2020.




Poslední strana, kterou vám v tomto příspěvku představím je osmnáctý den. 

Je to už i poslední, která je vyrobena z  z krabice, ve které se December Daily® Kit prodává. Je vyrobena ze středové části krabičky. Jen jsem ořízla boční části, zkrátila na požadovanou velikost větší 6x8 inch (velikost vnějších rozměrů plastové kapsy 6x8 inch) a vlepila bílou scrapbook čtvrtku. Po stranách slepila pevným lepidlem v rolleru E-Z RunnerNakonec jsem přidala  číslo "18", phrase (slovo) samolepku z December Daily® kit 2018.

Dovnitř jsem vložila předem natištěnou stránku s čísly "1-10" o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018. Na tuto stránku jsem pomocí stařičkého razítka od Ali Edwards natiskla nadpis "celebrate". Tato razítková sada se už bohužel nedá sehnat, ale na skladě Scrapylife e-shopu máme ještě poslední kus Ali Edwards vánoční sady razítek Celebrate the Seasons.  Lesklý/foliový efekt razítka "celebrate " jsem docílila pomocí novinkové MINC razítkovací sady a folie MINC.  


Krásný víkend,
Charlotta


2 komentáře:

  1. Krásný album!Na tyhle příspěvky se těším každý rok, protože jsou plné nápadů!

    OdpovědětVymazat