středa 2. prosince 2020

Project life album - 34/2020

 Dneska tu mám trochu návrat v čase. Použila jsem totiž kartičky z Core Kitu September Skies a nalepila je stylem PL like SCRAP. To znamená, že jsem nepoužila předem rozdělenou kapsu, ale lepila jsem na velkou čtvrtku 12x12.




Ač to tak nevypadá, tak jsem si vybrala z kolekce hlavně zelené kartičky a různě je poskládala. Jelikož jsem holka šikovná, tak vůbec nevadí, že ve dvouch řádcích mám kartičky orientované 3x4 a v tom posledním 4x3. Se zbylým místem se dá krásně pohrát a je to hlavní výhoda tohoto tvoření.

Hlavním nápisem je heslo z archu Joyful Day. Dále jsem využila nápisy na kartičkách a nepotřebovala tedy už žádnou jinou abecedu. Po dlouhé době jsem nechala u kartiček zaoblené rohy. Jen u prostředních, které jsem zkracovala, jsem nechala horní okraje ostré. Zároveň jsem je posunula trochu dolu, čímž mi vznikl prostor na nápis a po jejich stranách na psaný text.

Jedinou velkou kartičku na stránce jsem prodloužila pomocí další 6x4 kartičky. Nechtěla jsem překrýt heslo na kartičce. Poté jsem před nalepením fotky kartičku ještě dozdobila pomocí razítek Art Walk (kombinovala jsem dva vzory a StazOn s barevným miniArchivalem).

Do prázdného místa jsem nalepila samolepku Out & About a k ní barevně ladící enamelky.

Přidala jsem si i puffy ozdoby z kolekcí Super Cool a Out & About a jednu samolepku ze sady papírů Storyline. Můžete si také všimnout textem zaplněného místa mezi kartičkami.


Druhá dnešní stránka je velmi jednoduchá. Základem je jednostranná čtvrtka z kolekce Storyline Chapters 12x12. Na ní potom stačilo nalepit poničený pruh bílé čtvrtky.

Stejně jako papír, tak i abecedu jsem použila od Heidi Swapp, ale z kolekce Art Walk. Krom fotek je zde hlavní podkladový papír a nic moc dalšího stránka nepotřebuje.

Ze sady papírů jsem použila i ten, kterými jsem zvýraznila fotky (krom hvězdičkového papíru, který je z kolekce Bold Life). Skvěle se k nim hodí jedna z abeced z notýsku Color Vibe.

A to je pro dnešek vše. Bylo to celkem rychle, že? Ale i takové je někdy mé tvoření a proč si vše zbytečně komplikovat (hlavně v prosinci ;) ).

Přeji krásné tvoření.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat