pondělí 28. prosince 2020

December daily 3.díl

Hezký den,

dnes jsem tu opět s dalšími stránkami z našeho prosincového alba. Musím se přiznat, že aktuální nejsem, jako vždycky mám skluz, ale letos si konečně věřím, že album celé dodělám (díky AE kitu).

Z minulých článků víte, že jsem si jako hlavní kit vybrala December daily 2018 od Ali Edwards (zde a tady) a doplnila jsem ho občas zbytky z vánočních kolekcí minulých let popřípadě abecedami a nápisy, které se mi tematicky hodily. A teď se už pojďtě podívat, co dalšího jsem vytvořila.





Pokusila jsem se o otevírací okénko. Nakreslila jsem na velký papír kolečko, které jsem pak řezáčkem vyřízla, jen kousek jsem nechala neodříznutý, aby šlo otevírat. Následně jsem podlepila fotkou a otevírací okénko bylo hotové. Pak už jsem ho jen dozdobila a přidělala poutko, za které se okénko otevírá :-)



Kromě velké kartonové osmičky jsem zde využila ještě samolepková čísla z kitu (najdete všech šest? :-)). Pokladový papír je ze starší kolekce Cozy and bright od Pebbles.

 

 

V loňském roce jsme poprvé vyzkoušeli vánoční hru a protože to děti bavilo, šli jsme do toho i letos. Tentokrát byl tématem Rychlokurz kouzlení a zakleté Vánoce. Vytiskla jsem si úvodní stránky ze hry na fotopapír, abych je měla v deníku. Použila jsem zde moji oblíbenou folii na učení psaní, kterou jsem vlepila mezi obě fotografie a proděravěla děrovacími kleštěmi Crop-a-dile od WeR, abych jí mohla zandat do kroužkové vazby. Neudělala jsem ale jen dvě dírky, ale celkem dost dírek podél celé jedné strany a pak jsem do nich provlékla vánoční provázek.



Někdo by řekl "ty se s tou folií naotravuješ", ale ona je tak skvělá, že jsme ji použila ještě hodněkrát. Zde jse například nalepila kartičky přímo na ní a lihovým fixem jsem dokreslila větvičky s lístečky.

 

Pokud používám průhlednou folii, vellum nebo jiný průhledný materiál, snažím se, aby z druhé strany nebyla vidět lepenka a všelijak vymýšlím, jak jí "zakamuflovat". Tentokrát jsme se na to takříkajíc "vykašlala" (bylo by celkem složité vytvořit tvar, který by byl stejný jako druhá strana, kde je fotka, papír a kartička) a zjistila jsem, že mi to v albu nijak nevadí.

 

Na tyto malinkaté kapsičky se vždycky těším, nejdřív si zaplním pár z nich ozdobami, ale pak nevím, jaké použít fotky, protože velikost 2x2 se mi zdá tak malinká, že na fotce pak není nic moc vidět. Tentokrát jsem ale měla fotografie z pečení perníčků a protože všechn byly docela podobné, tak se mi hodilo, že je vytisknu jen malé a zandám do malých kapsiček :-).

 


 
Při tvorbě této kapsy jsem podlouhlý červený papír přišila přímo ke kapse a tak nebyla možnost ho vyndat a dozdobit. Využila jsem proto průhledné samolepící vločky ze staršího vánočního stickers booku Snowflakes od Crate paper  a nalepila je přímo na folii.


Zde jsem opět využila zlatící pero Foil quill a na fotky jsem nakreslila pár hvězdiček.


 
Zde se mi opět výborně hodily vločky ze stickers booku Snowflakes od Crate paper, protože jsou hezké z obou stran.


To je pro dnešek vše, příště Vám, doufám, ukážu náš prosinec už naposledy a celý :-).
 
S předstihem Vám přeji jen to dobré v roce 2021 a brzy se těším zase "napočtenou".
 
Kája



2 komentáře:

  1. Kaji, pekne jedes DD 👍 Kulaté otevírací okénko je super nápad. A nové vlasy ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko díky, nemám to teda ještě hotové, ty si prostě machr žes to stihla! A vlasy už jsou zas jiné, ta modrá byla hnedka fuč ☹️

    OdpovědětVymazat