středa 9. prosince 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 20

Krásné středeční ráno! Dneska vám ukážu jeden květnový týden.
 





Hned ze začátku článku se musím omluvit za kvalitu fotek a videa. Poslední dobou je světla tak málo, že jsem si musela pomoct světlem umělým a tak se to na fotkách i videu podepsalo.

K našemu květnovému týdnu jsem sáhla po jedné starší kolekci od Pink Fresh a tou je SUPER COOL. Nebyl to úplně týden nabitý událostmi a tak mi stačila jedna kapsa v designu H. Žádná kolekce od Pink Fresh nemá kartičky a tak jsem si je nařezala ze sady papírů.


Zdobila jsem, jak jinak, jen lehce. Vystačila jsem si pouze se samolepkami a puffy ozdobami. Použila jsem také samolepky z kolekce OFFICE HOURS a na titulní kartičku jsem použila abecedu z Paige Evans z kolekce PICK ME UP.








A tady už video ... zkouším nové vychytávky a tak se omlouvám za trošku horší video. Do nového roku to určitě vychytám :) 


A to už je z mého dnešního a zároveň posledního letošního článku vše. Těším se na vás i v tom příštím roce! 

Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat